Cum se face o rezervare?
In momentul in care ati ales o anumita oferta de pe site, ne puteti contacta printr-una din urmatoarele modalitati:
-fie completand formularul de rezervare aflat pe pagina respectivei oferte
-fie trimitand un email la adresa rezervari@cardinaltravel.ro
-fie sunand la numarul de telefon 0722332542
Este
important ca in cererea dvs sa specificati perioada in care doriti sa
calatoriti, numarul de persoane (daca sunt si copii in grup, va rugam sa
ne comunicati varstele acestora), hotelul ales (pentru produsele tip
charter sau sejur), mijlocul de transport dorit.
Va rugam sa tineti cont ca rezervarea
devine ferma numai in momentul in care se achita un avans. Avansul este
de minim 20% din valoarea pachetului contractat, insa la unele produse avansul minim poate fi si de 50% din valoare, in functie de conditiile impuse
de partenerii nostri contractuali. Exista de asemenea si oferte care presupun plata integrala in momentul rezervarii.
In momentul receptionarii
cererii dvs, noi vom verifica disponibilitatea ofertei respective. Va
rugam sa aveti in vedere faptul ca disponibilitatile se pot modifica
foarte rapid, asa incat va recomandam sa va informati asupra
disponibilitatii unei oferte in momentul in care doriti sa achitati avansul.
In vederea rezervarii ferme, agentia va trimite calatorului factura proforma sau fiscala, precum si o serie de documente conform legislatiei in vigoare - informatii precontractuale, formularul cu informatii standard privind pachetele de servicii de calatorie si contractul de
comercializare a pachetelor de servicii de calatorie intre agentie si calator, care va intra in vigoare o data cu plata avansului.
Cum se face plata?
Plata se poate face in
euro sau lei, iar avansul si diferenta se
achita obligatoriu in aceeasi valuta. Avand in vedere ca, de la inceputul pandemiei, lucram de la distanta, pachetele de servicii de calatorie pot fi
achitate prin banca (depunere in
cont sau transfer bancar) sau cu card online (pe baza unui link de de plata inclus in factura fiscala).
Va rugam sa ne confirmati
platile prin banca prin transmiterea unei copii a documentului doveditor
prin fax sau email.
Documentele de calatorie
Documentele
de calatorie (voucher si bilete de avion, acolo unde este cazul) se pot
inmana turistului :
1. pe cale
electronica, turistul avand obligatia sa respecte instructiunile de
printare comunicate de catre agentie
sau
2. in ziua plecarii, de catre ghidul insotitor sau reprezentantul agentiei aflat la locul de imbarcare.