Cum se face o rezervare?
In momentul in care ati ales o anumita oferta de pe site, ne puteti contacta printr-una din urmatoarele modalitati:
-fie completand formularul "Solicita oferta" aflat pe pagina respectiva
-fie trimitand un email la adresa rezervari@cardinaltravel.ro
-fie sunand la numarul de telefon 0722332542
Este
important ca in cererea dvs sa specificati perioada in care doriti sa
calatoriti, numarul de persoane (daca sunt si copii in grup, va rugam sa
ne comunicati varstele acestora), tipul de camera (dubla, single, dubla cu extra bed etc), hotelul si tipul de masa dorit (acestea din urma doar pentru produsele tip
charter sau sejur).
In momentul receptionarii cererii dvs, noi vom verifica si va vom informa asupra disponibilitatii ofertei. Nota: avand in vedere ca unele programe se pot epuiza rapid, va recomandam sa va informati asupra disponibilitatii unei oferte in momentul in care doriti sa achitati avansul.
Ulterior, in vederea efectuarii rezervarii, va rugam sa ne trimiteti pe mail copiile documentelor cu care veti calatori (pasapoarte sau carti de identitate). De asemenea, va rugam sa ne comunicati si adresa completa a titularului de contract pentru intocmirea facturii fiscale.
Rezervarea
devine ferma numai in momentul in care se achita un avans. Avansul este
de minim 30% din valoarea pachetului contractat, insa la unele produse avansul minim poate fi si de 50% din valoare, in functie de conditiile impuse
de partenerii nostri contractuali. Exista de asemenea si oferte care presupun plata integrala in momentul rezervarii.
Odata cu factura fiscala, va vom trimite pe mail si alte documente conform legislatiei in vigoare - informatii precontractuale/formularul cu informatii standard privind pachetele de servicii de calatorie si contractul de
comercializare a pachetelor de servicii de calatorie intre agentie si calator, care va intra in vigoare o data cu plata avansului.
Cum se face plata?
Plata se poate face in
euro sau lei, iar avansul si diferenta se
achita obligatoriu in aceeasi valuta. Avand in vedere ca, de la inceputul pandemiei, lucram de la distanta, pachetele de servicii de calatorie pot fi
achitate prin banca (depunere in
cont sau transfer bancar) sau cu card online (pe baza unui link de de plata inclus in factura fiscala).
Va rugam sa ne confirmati
platile prin banca prin transmiterea unei copii a documentului doveditor
prin fax sau email.
Documentele de calatorie
Documentele
de calatorie (voucher si bilete de avion, acolo unde este cazul) se pot
inmana turistului :
1. pe cale
electronica, turistul avand obligatia sa respecte instructiunile de
printare comunicate de catre agentie
sau
2. in ziua plecarii, de catre ghidul insotitor sau reprezentantul agentiei aflat la locul de imbarcare.