Comercializarea Biletelor De Transport Aerian
Informatiile pe care pasagerii care achizitioneaza bilete de avion trebuie sa le solicite la o agentie vanzatoare, pentru a fi complet informati, sunt urmatoarele:
1. Natura zborului: regulat/charter/low cost
2. Costul biletului defalcat: pret de baza, taxe aeroport, taxa de serviciu
3. Conditiile tarifare ale biletului:
a. Posibilitatea de a se modifica datele de calatorie si in ce conditii
b. Posibilitatea de a se rambursa partial sau total contravaloarea biletului si in ce conditii
c. Conditiile de emitere cu un timp minim in avans;
4.Tip bilet emis: electronic / hartie
5. Cantitatea de bagaje inclusa in pretul biletului pe care pasagerul are dreptul sa o transporte (bagaj de mana si bagaj de cala), precum si costul suplimentar al bagajului care depaseste greutatea admisa
6. Orele de operare: decolare, aterizare, escala
7. Itinerariul de zbor
8. Compania aeriana care opereaza ruta solicitata
9. Timpul minim necesar de prezentare la ghiseul de imbarcare
10. Informatii in cazul pierderii biletului;
11. Moneda de emitere a biletului: RON/EURO
12. Modalitatea de plata: cash, card, transfer bancar;
13. Nivelul taxelor de serviciu pentru:
a. Emiterea biletului
b. Reemitere
c. Schimbare data de rezervare
d. Rambursare totala sau partiala a biletului
e. Alocarea locului in avion
14. Dupa informarea completa in legatura cu informatiile de mai sus, pasagerul poate solicita emiterea biletului in cunostinta de cauza, agentul emitent fiind degrevat de orice responsabilitate, cu exceptia celor legale. Totodata responsabilitatea privind efectuarea calatoriei, din momentul emiterii biletului, revine companiei aeriene.
15. Recomandam pasagerului verificarea conditiilor de transport aerian cu 24 de ore inainte de calatorie (call center compania aeriana, aeroport, agentie de turism).