Australia, Tasmania si Noua Zeelanda

Plecare 2025: 28.10

Pret: de la 7790 €


Program detaliat

AUSTRALIA, TASMANIA & NOUA ZEELANDĂ

28.10.2025 – 17.11.2025 (21 zile)
7790 Euro (taxe de aeroport incluse)


Un circuit “departe”, exact la capătul lumii, dedicat călătorilor de cursă lungă, exploratorilor de civilizații avansate și tradiții aparte, iubitorilor de peisaje sălbatice, unice și paradisiace.
 Australia – unicitate, biodiversitate, multiculturalism: o țară cu nenumărate naționalități și culturi religioase, un
cadru al diversității sociale, un ecosistem delicat cu o faună unică, casă pentru multe din minunile naturale ale lumii, o îmbinare de tehnologie și tradiție.
 Noua Zeelandă – sora mai mică a Australiei, cu doar 4,5 mil locuitori, este un parc în aer liber; leagăn al civilizației Maori, o biodiversitate unicat cu o climă unică - patru anotimpuri în aceeași zi – o faună specifică (inexistența prădătorilor naturali), un relief aparte – factor inspirațional pentru renumita trilogie “Stăpânul Inelelor”

M 28.10 BUCUREȘTI – DOHA
Mi 29.10 DOHA – BRISBANE (AUSTRALIA)
J 30.10 BRISBANE, tur de oraș
V 31.10 BRISBANE– CAIRNS – KURANDA – CAIRNS
S 01.11 CAIRNS, MAREA BARIERĂ DE CORALI
D 02.11 CAIRNS – SYDNEY
L 03.11 SYDNEY, tur de oraș
M 04.11 SYDNEY / opțional Parcul Național Blue Mountains
Mi 05.11 SYDNEY – HOBART (TASMANIA)
J 06.11 HOBART, excursie Port Arthur
V 07.11 HOBART – MELBOURNE
S 08.11 MELBOURNE, tur de oraș / opțional Phillip Island
D 09.11 MELBOURNE/ opțional Great Ocean Road
L 10.11 MELBOURNE – WELLINGTON (NOUA ZEELANDĂ)
M 11.11 WELLINGTON / opțional Weta Workshop
Mi 12.11 WELLINGTON – TAUPO – ROTORUA
J 13.11 ROTORUA – HOBBITON MOVIE SET – ROTORUA
V 14.11 ROTORUA– WAITOMO GLOWWORM CAVE –
AUCKLAND
S 15.11 AUCKLAND, tur de oraș
D 16.11 AUCKLAND – DOHA
L 17.11 DOHA – BUCUREȘTI

Ziua 1 (marți, 28.10.2025) BUCUREȘTI – DOHA
• Ne vom întâlni la ora 07:00 în Aeroportul ‘Henri Coandă’ cu reprezentatul agenției și vom pleca spre Doha cu zborul QR220 (10:00 - 15:30).
• Escală la Doha și plecare spre Brisbane cu zborul QR 898 (20:25 – 17:30, în ziua următoare, 29.10).

Ziua 2 (miercuri, 29.10.2025 ) DOHA – BRISBANE
• Vom ateriza la Brisbane, capitala Statului Queensland, al treilea oraș ca mărime din Australia
• După formalitățile de sosire ne vom întâlni cu ghidul local și ne vom deplasa la hotel pentru odihnă.
• Cazare în Brisbane la hotel 4* (Hotel Grand Chancellor Brisbane sau similar).

Ziua 3 ( joi, 30.10.2025) BRISBANE
• Vom începe ziua cu un tur panoramic al orașului Brisbane, cu o populație multiculturală (o treime dintre locuitori sunt născuți în străinătate!). Vom trece pe lângă Grădina Botanică, Casa Parlamentului, Clădirea primăriei cu vedere la King George Square, centru al orașului. Traversăm apoi râul pe Story Bridge, pe lângă Centrul Cultural și vom ajunge la South Bank Parklands, promenada verde, creată pe locul în care a fost Expo 88.
• În continuare vom face o croazieră de-a lungul Râului Brisbane, prilej de a admira, dintr-o altă perspectivă, cele mai importante edificii și suburbiile orașului, dar și natura înconjurătoare.
• Vom debarca Lone Pine Koala Sanctuary, cel mai mare centru de protejare a simpaticilor koala, unde vom avea ocazia să mângâiem un koala, să vedem ornitorinci (animale amfibii arhaice, care trăiesc doar în estul țării și în Tasmania), să hrănim canguri și wallabies (canguri pitici) sau să participăm la alte activități organizate de centru.
• Vom încheia vizitele la punctul de observare de pe Muntele Coot-tha, de unde vom admira panorama orașului Brisbane și a împrejurimilor sale.
• Timp liber la dispoziție pentru vizite pe cont propriu
• Cazare în Brisbane la hotel 4*( Hotel Grand Chancellor Brisbane sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 4 (vineri, 31.10.2025). BRISBANE – CAIRNS – KURANDA – CAIRNS
• Transfer la aeroport pentru zborul către Cairns, orașul-poartă de acces spre Marea Barieră de Corali.
• Odată ajunși, ne vom deplasa la Smithfield, la terminalul Skyrail Rainforest Cableway, telecabina cu un traseu de 7,5 km, care ne va purta deasupra celei mai vechi păduri tropicale din lume, care a rămas aproape neschimbată de aproximativ 130 milioane de ani. Pe traseu putem face opriri în stațiile Red Peak și Barron Falls, pentru a ne plimba prin pădure și, respectiv, a vizita Centrul de Informare și a admira defileul și cascada Baron.
• Traseul se încheie în localitatea Kuranda, situată la 25 km de Cairns, în mijlocul pădurii tropicale. În acest sătuc colorat, care atrage vizitatori de peste un secol, doritorii pot vizita atracțiile locale, cu nume sugestive (Grădina Koala, Sanctuarul Fluturilor, Lumea Păsărilor) și piața locală unde își expun lucrările artiștii aborigeni.
• Transfer cu autocarul la hotel.
• Cazare în Cairns la hotel 4* (Pacific Hotel sau similar).
• Mese: mic dejun la pachet.

Ziua 5 (sâmbătă, 01.11.2025). CAIRNS, MAREA BARIERĂ DE CORALI

• Astăzi avem nevoie de un prosop, costum de baie, încălțăminte pentru apă.
• Ne vom deplasa pe jos până în port pentru a ne îmbarca pe catamaran pentru una din cele mai interesante excursii: Marea Barieră de Corali, sit inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO de peste 40 de ani. Vom primi explicații de la un ghid naturalist despre varietatea speciilor acestui ecosistem, unul dintre cele mai bogate și complexe din lume.
• Vom debarca la Michaelmas Cay, o insuliță nisipoasă înconjurată de un recif spectaculos, declarată Parc Național și zonă protejată pentru păsările migratoare. Aici vom avea ocazia să urmărim momentul hrănirii peștilor și să admirăm coralii și incredibila diversitate de specii de pești tropicali - un spectacol unic! Sunt incluse turul cu semisubmarinul, echipamentul de snorkeling, prânzul bufet. Opțional se pot face scufundări cu tub de oxigen sau snorkeling, pentru a admira Marea Barieră de Corali de la înălțime (înscrierea și plata la fața locului).
• Cazare în Cairns la hotel 4* (Pacific Hotel sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel, dejun.

Ziua 6 ( duminică, 02.10.2025). CAIRNS – SYDNEY
• Transfer la aeroport pentru zborul către Sydney,capitala statului New South Wales și cel mai vechi, mai mare și mai important oraș al Australiei.
• Sosire la Sydney și transfer la hotel.
• Timp liber la dispoziție pentru activități individuale.
• Opțional puteți face o croazieră la apus de soare în Golful Sydney, cu cină inclusă, cu deplasare pe jos de la hotel la punctul de îmbarcare și înapoi.
» Notă: Excursia opțională de mai sus include croazieră cu cină, însoțitor de grup, ghid local și se organizează pentru un grup de minimum 15 persoane
• Cazare în Sidney la hotel 4* (Furama Darling Harbour sau similar).
• Mese: mic dejun la pachet.

Ziua 7 (luni, 03.11.2025 ). SYDNEY
• Vom vizita Sydney, oraș plin de istorie din vremurile coloniale, cu o diversitate arhitectonică impresionantă și cu cel mai renumit port turistic din lume. Vom străbate zona istorică ”Rocks”, zona comercială, clădirile istorice de pe strada Macquarie (Parlamentul, Monetăria, Hyde Park Barracks). Vom face un popas la Mrs. Macquarie’s Chair pentru o vedere panoramică asupra Podului Portului Sydney și a faimoasei clădiri a Operei, un centru multicultural, gazdă a peste 1500 de spectacole pe an. Vom continua cu cartierul cosmopolit Kings Cross, faleza The Gap, Plaja Bondi și cartierul victorian Paddington , cu clădiri din secolele 19 si 20, leagănul dezvoltării orașului.
• Timp liber la dispoziție pentru activități individuale.
• Cazare în Sidney la hotel 4* (Furama Darling Harbour sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel

Ziua 8 (marți, 04.11.2025). SYDNEY / Parcul Național BLUE MOUNTAINS
• Timp liber la dispoziție pentru plimbări și vizite individuale.
• Opțional puteți face o excursie în Parcul Național Blue Mountains, pe următorul traseu:.
• Grădina Zoologică din Sydney, unde se găsește cea mai mare colecție de animale specifice Australiei. Veți putea vedea koala, canguri, pinguini, crocodili de apă sărată, rechini-taur și o mare varietate de pești.
• Leura, orășel cu magazine, galerii de artă, cafenele, ceainării și restaurante.
• Punctul de belvedere Echo Point, de unde putem admira Valea Jamison și spectaculoasele formațiuni stâncoase The Three Sisters (Cele trei surori)
• Parcul Național Blue Mountains, patrimoniu UNESCO, situat la vest de Sydney, are un nume ce provine de la culoarea albăstruie a eucalipților și vaporii uleiurilor eterice albăstrui emanați de aceștia. Cunoscut pentru un peisaj spectaculos cu nenumăratele canioane, văi abrupte și formațiuni stâncoase pitorești, cu așezări cu pensiun primitoare, galerii de artă și grădini.
• Scenic World, unde vom trăi experiențe de neuitat, călătorind cu Scenic Skyway, telecabina care vă poartă peste o ravenă cu adâncimea de 270 m, Scenic Cableway, care coboară în adâncul văii Jamison și Scenic Railway, cea mai abruptă cale ferată din lume, cu o pantă de 52 grade.
• Sydney Olympic Park, prin care vom trece pe drumul de întoarcere.
» Notă: Excursia opțională de mai sus include transport, intrări, dejun, însoțitor de grup, ghid local și se organizează pentru un grup de minimum 15 persoane.
• Cazare în Sidney la hotel 4* (Furama Darling Harbour sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel

Ziua 9 (miercuri, 05.11.2025 ). SYDNEY – HOBART (TASMANIA)

Timp liber la dispoziție până la transferul la aeroport pentru zborul către Hobart, capitala Tasmaniei și cel de-al doilea oraș ca vechime din Australia, fondat în 1804, cu rolul de colonie penitenciară.
• După sosire vom vizita Bonorong Wildlife Park, sanctuar unde sunt îngrijite și protejate diverse specii de animale, dintre care unele pe cale de dispariție. Vom vedea renumiții diavoli tasmanieni, vombați (marsupiale nocturne specifice Australiei), koala, canguri, echidna, papagali, păsări Emu și multe altele.
• Timp liber la dispoziție până la transferul la aeroport pentru zborul către Hobart, capitala Tasmaniei.
• Cazare în Hobart la hotel de 4* (Crowne Plaza Hobart sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 10 (joi, 06.11.2025). HOBART, excursie Port Arthur
• Excursie la situl istoric Port Arthur, fosta colonie penitenciară înființată în 1833, parte a Australian Convict Sites, grup de 11 astfel de situri, inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO în 2010.
• Pe traseul spre Port Arthur vom face opriri pentru a admira priveliști spectaculoase: Tasman Arch (Arcul Tasmanian), Devils Kitchen (Bucătăria Diavolului) și alte formațiuni stâncoase spectaculoase, modelate de valurile oceanului.
• Ajunși la destinație vom face un tur pietonal însoțiți de ghidul local, care ne va prezenta Port Arthur și istoria sa, apoi ne vom îmbarca pentru o mini-croazieră în golf.
• Timp liber la dispoziție pentru a continua explorarea clădirilor istorice și grădinilor.
• Pe drumul de întoarcere spre Hobart ne vom opri la podgoria Puddleduck Vineyard, unde vom degusta vinuri locale, care ne vor fi prezentate de un specialist.
• Cazare în Hobart la hotel de 4* (Crowne Plaza Hobart sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 11 ( vineri, 07.11.2025). HOBART – MELBOURNE
• Dimineața vom explora Hobart, oraș clădit cu truda și suferința deportaților englezi la poatele Muntelui Wellington. Vom vedea golful Sullivan's Cove, clădirea Parlamentului, Salamanca Place, unde fostele depozite din epoca georgiană au fost restaurate și transformate în restaurante, galerii de artă și baruri, biserica anglicană St. George, cartierul Battery Point, parcurile Princes și St. David, cazarma Angelsea, cea mai veche cazarmă folosită încă de armata australiană
• Transfer la aeroport pentru zborul către Melbourne, cel de-al doilea oraș din Australia și capitala statului Victoria (cel mai mic, dar și cel mai verde stat australian).
• Cazare în Melbourne la hotel 4* (Clarion Suite Gateway sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 12 (sâmbătă, 08.11.2025). MELBOURNE
• Orașul Melbourne este inima Australiei de sud, având o personalitate specifică prin grădinile sale, istoria bogată, personalitatea și farmecul său.
• În turul orașului Melbourne vom descoperi trecutul și prezentul acestuia. Vom vedea cartierul de afaceri, Victoria Arts Centre, a cărui construcție a costat 170 milioane AUD, Grădinile Fitzroy și căsuța Căpitanului Cook, Grădina Botanică, aglomerata Queen Victoria Market, cea mai mare piață deschisă din emisfera sudică, catedrala catolică St. Patrick, memorialul de război Shrine of Remembrance.
• După-amiază timp liber la dispoziție sau excursie opțională în Parcul Natural Phillip Island, unde se desfășoară una dintre cele mai populare atracții ale Australiei - parada pinguinilor; în fiecare seară, imediat după apusul soarelui, sute de pinguini pitici, cea mai mică specie de pinguini din lume, ies din mare și se îndreaptă spre cuiburile lor din dunele de nisip de pe mal. Revenire la hotel seara târziu.
» Notă: Excursia opțională de mai sus include transport, intrări, însoțitor de grup, ghid local și se organizează pentru un grup de minimum 15 persoane se organizează pentru un grup de minimum 10 persoane.
• Cazare în Melbourne la hotel 4* (Clarion Suite Gateway sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 13 (duminică, 09.11.2025). MELBOURNE / excursie Great Ocean Road
• Timp liber la dispoziție pentru plimbări și vizite individuale.
• Opțional puteți face o excursie (cu dejun inclus) de-a lungul Great Ocean Road, o șosea de 240 km lungime, construită între orașele Torquay și Allansford de către soldații întorși din Primul Război Mondial și dedicată celor căzuți în război. Traseul excursiei parcurge aproximativ trei sferturi din acest drum, înscris în patrimoniul Australiei și considerat cel mai mare memorial de război din lume.
• Prima oprire va fi la Torquay, oraș renumit pentru plajele sale, apreciate de iubitorii de surf unde veți face o oprire foto la Arcul Memorial ce marchează extremitatea estică a Great Ocean Road.
• Veți trece prin orășelul Lorne și vă veți opri la Kenett River, unul dintre cele mai potrivite locuri pentru a admira ursuleții koala în mediul lor natural.
• Veți ajunge la cel mai renumit obiectiv de pe traseu, Twelve Apostles (Cei 12 Apostoli), un grup de coloane masive din calcar ce se ridică din apele oceanului.
• Pe coasta dominată de faleze abrupte, numită și ”Coasta Naufragiilor”, veți vizita Loch Ard Gorge, locul unui faimos naufragiu petrecut în 1878, cu doar doi supraviețuitori.
» Notă: Excursia opțională de mai sus include transport, intrări, dejun, însoțitor de grup, ghid local și se organizează pentru un grup de minimum 15 persoane.
• Cazare în Melbourne la hotel 4* (Clarion Suite Gateway sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 14 (luni, 10.11.2025). MELBOURNE – WELLINGTON (NOUA ZEELANDĂ)
• Transfer la aeroport pentru zborul către Wellington, capitala și al treilea oraș ca mărime din Noua Zeelandă, de asemenea cea mai sudică capitală a unui stat suveran. Wellington este situat pe malul nordic al Strâmtorii Cook, care separă cele două insule principale ale țării: Insula de Nord, mai populată (găzduiește aproximativ trei sferturi dintre locuitori) și Insula de Sud, mai întinsă (56% din suprafață).
• După formalitățile de sosire în Noua Zeelandă ne vom întâlni cu ghidul local și ne vom deplasa la hotel.
• Timp liber la dispoziție.
• Cazare în Wellington la hotel 4* (Copthorne Hotel Oriental Bay sau similar).
• Mese: mic dejun la pachet.

Ziua 15 (marți, 11.11.2025). WELLINGTON
• Vom face un tur al orașului Wellington, în timpul căruia vom vizita muzeul Te Papa, pentru a înțelege mai bine istoria Noii Zeelande și cultura populației indigene Maori, vom face o călătorie cu funicularul Wellington Cable Car, care circulă din 1902, între Cheul Lambton și cartierul Kelburn, unde se află și Grădina Botanică, vom vedea clădirea Parlamentului Noii Zeelande și Beehive - clădirea aripii executive a acestuia. În limita timpului disponibil,.
• Ne vom plimba pe promenada Wellington și vom urca la punctul de belvedere de pe Muntele Victoria, de fapt un deal de numai 196 m, care domină centrul orașului și oferă o priveliște remarcabilă.
• După-amiază timp liber la dispoziție sau, opțional, vizită la Wētā Workshop, unde veți afla cum sunt realizate efectele speciale și recuzita, ca cele utilizate în filmele de succes Stăpânul Inelelor, Hobbitul, King Kong, Cronicile din Narnia, Avatar și multe altele. Pe parcursul vizitei ghidate veți descoperi procesul creativ și elemente de recuzită precum armuri și arme, costume, miniaturi utilizate în producții de televiziune și filme.
» Notă: Excursia opțională de mai sus include transport, intrări, însoțitor de grup și se organizează pentru un grup de minimum 15 persoane.
• Cazare în Wellington la hotel 4* (Copthorne Hotel Oriental Bay sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 16 (miercuri, 12.11.2025). WELLINGTON – TAUPO – ROTORUA
• Vom porni spre nord, către Rotorua, pe un traseu spectaculos, ce ne va oferi un spectacol natural deosebit.
• Vom călători pe Coasta Kapiti din sud-vestul insulei și vom traversa vastul platou vulcanic al Parcului Național Tongariro, dominat de vulcanii Ruapehu (2797 m), Ngauruhoe (2291 m) și Tongariro (1968 m).
• Vom admira lacul Taupo, cel mai mare din Noua Zeelandă, de origine vulcanică și cascadele Huka , de pe cursul râului Waikato, cel mai lung din Noua Zeelandă (425 km).
• Călătoria din această zi se va încheia la Rotorua, stațiune termală situată pe un platou vulcanic, renumită nu numai pentru activitatea geotermală, ci și pentru că este principalul loc în care pot fi descoperite tradițiile populației Maori.
• Cazare în Rotorua la hotel 4* (Millennium Hotel Rotorua sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

-Ziua 17 (joi 13.11.2025). ROTORUA – HOBBITON MOVIE SET – ROTORUA
• În această zi vom vizita principalele atracții din Rotorua și împrejurimile sale.
• Vom începe cu Lacul Rotorua, Pădurea de Sequoia californieni aclimatizați la începutul sec. 20 și grădinile Government Gardens.
• În continuare ne vom îndrepta spre Hobbiton Movie Set, studioul cinematografic unde au fost filmate scene din trilogiile ”Hobbitul” și ”Stăpânul Inelelor”. Acesta ocupă o suprafață de peste 5 ha, parte a unei ferme de 500 ha. Ghidul local ne va prezenta detalii despre realizarea filmelor și ne va arăta locații renumite ce apar în filme: locuințele hobbiților, Hanul ”Dragonul Verde”, moara.
• Principala atracție a acestei zile este vizita la Te Puia, locul unde cultura maori se împletește cu natura vulcanică. Ne vom bucura de o experiență culturală deosebită: vizita la Institutul Național de Arte și Meșteșuguri Maori, ceremonia de primire tradițională pōhiri, cină preparată după metode specifice maori, spectacol de cântece și dansuri, inclusiv dansul ceremonial Haka. La finalul serii ne vom plimba prin valea geotermală iluminată până la Gheizerul Pōhutu.
• Cazare în Rotorua la hotel 4* (Millennium Hotel Rotorua sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel, cină în restaurant local.

Ziua 18 (vineri 14.11.2025). ROTORUA – WAITOMO – AUCKLAND
• Vom pleca spre National Kiwi Hatchery, unde vom afla povestea de succes a salvării păsării naționale a Noii Zeelande, pasărea kiwi, amenințată la un moment dat cu dispariția.
• Următoarea oprire va fi la Waitomo, pentru a vizita peștera Viermilor Luminoși unde vom vedea catacombele, camera pentru banchet, orga și nu în ultimul rând Catedrala – cea mai mare încăpere a peșterii; vizita va culmina cu o plimbare cu barca prin grota viermilor.
• Seara vom ajunge în Auckland, vechea capitală și cel mai mare oraș al țării, oraș cosmopolit și modern, înălțat pe un istm vulcanic, caracterizat prin prezența a nu mai puțin de 48 de conuri vulcanice stinse.
• Cazare în Auckland la hotel de 4* (Rydges sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel

Ziua 19 (sâmbătă 15.11.2025). AUCKLAND
• Vom face un tur de jumătate de zi în Auckland. Turul va include Harbour Bridge, pod cu o lungime de peste 1 km, Faleza, Golful Mission Bay, memorialul dedicat lui Michael Joseph Savage, primul prim-ministru laburist al Noii Zeelande, Muzeul Auckland, amplasat în Auckland Domain, cel mai vechi parc din oraș, amenajat în jurul conului unui vulcan stins, cartierul Parnell cu renumita sa grădină de trandafiri, și centrul orașului.
• Vom încheia turul la turnul de telecomunicații Sky Tower, cea mai înaltă clădire din Noua Zeelandă (328 m), pentru a admira orașul și împrejurimile sale de la înălțimea platformei de observare.
• Timp liber la dispoziție pentru vizite individuale și ultimele cumpărături.
• Cazare în Auckland la hotel de 4* (Rydges sau similar).
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 20 (duminică, 16.11.2025). AUCKLAND – DOHA

• Transfer la aeroport pentru zborul spre Doha QR 921 (14:40 – 22:00).
• Escală în Doha până după miezul nopții.
• Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 21 (luni, 17.11.2025). DOHA – BUCUREȘTI
• Continuare spre București cu zborul QR 219 (02:45 – 06:50).

 

PERIOADĂ PROGRAM

TARIF

28.10.2025 – 17.11.2025

7790€ /persoană

 

TAXE de AEROPORT INCLUSE

 

 

Note: *Tariful este calculat pe persoană, loc în cameră dublă/ twin pentru minimum 20 persoane. Pentru 15-19 persoane tariful se va majora cu 360 €/persoană. **Suplimentul de cameră single este de 1.675 €/persoană.

Servicii incluse
 Transport transcontinental cu avionul București – Doha – Brisbane / Auckland – Doha – București;
 Transport local cu avionul: Brisbane – Cairns / Cairns – Sydney / Sydney – Hobart / Hobart – Melbourne /
Melbourne – Wellington;
 Taxele de aeroport;
 18 nopți cazare la hoteluri de 4* și 3* (norme locale), cu mic dejunuri incluse;
 1 masă de prânz (ziua 5 ) + 1 cină (ziua17);
 Intrările la toate obiectivele turistice conform programului;
 Tururi de oraș în Brisbane, Sydney, Melbourne, Wellington, Auckland;
 Taxele de mediu;
 Transport conform program;
 Însoțitor român vorbitor de limbă engleză;
 Ghizi locali, conform programului.
Servicii neincluse
x Alte mese decât cele menționate în program;
x Băuturile alcoolice și nealcoolice;
x Cheltuieli de natură personală;
x Bacșișuri recomandate pentru ghizi locali, șoferi, barcagii: 110 € / persoană, (suma se va înmâna conducătorului
de grup la fața locului);
x Taxa de e-viză și pentru turism – Australia (se obține online prin intermediul agenției): GRATUITĂ;
x Taxa de viză și procesare – Noua Zeelandă (se obține online prin intermediul agenției): 55 €/persoană;
x Excursii opționale (opțiunea se face la înscriere):
• Croazieră la apus de soare în Golful Sydney: 115 € /persoană;
• Parcul Național BLUE MOUNTAINS: 235 € /persoană;
• Phillip Island: 179 € /persoană;
• Great Ocean Road: 195 € /persoană;
• Weta Workshop: 55 € /persoană.
Conditii de inscriere, retragere, penalizari

CONDIȚII DE REZERVARE:
• La încheierea contractului se va achita un avans de minimum 30% din tariful total al pachetului turistic;
• Diferența de până la 50% din valoarea totală a pachetului turistic se achită cu 65 de zile înainte de plecare;
• Diferența de până la 100% din valoarea totală a pachetului turistic se achită cu 35 de zile înainte de plecare.

ACTE NECESARE:
• Pentru călătoria în Australia aveți nevoie de viză iar pentru Noua Zeelandă se va obține NZETA online; informațiile pentru documentația necesară vor fi puse la dispoziție de către agenție.

OBSERVAȚII:
 Prezentul document constituie anexă la contractul de prestări servicii.
 Tarifele sunt in euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minimum 20 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, tariful se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numărul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.
 În cazul în care turistul renunță la excursie (circuite), indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare;
 penalizare 30% din prețul excursiei dacă anularea se face între 90 – 61 de zile până la plecare;
 penalizare 50% din prețul excursiei dacă anularea se face între 60 – 30 de zile până la plecare;
 penalizare 100% din prețul excursiei dacă anularea se face cu mai puțin de 30 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
 Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking, sejururi, pachete individuale, etc).
 Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare;
 penalizare 50 % dacă retragerea se face între 90 – 61 de zile înaintea începerii excursiei;
 penalizare 80 % dacă retragerea se face între 60 – 45 de zile înaintea începerii excursiei;
 penalizare 100 % dacă retragerea se face cu mai puțin de 45 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
 În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 - 91 de zile până la plecare
 penalizare 30 % dacă retragerea se face între 90 – 61 de zile până la plecare
 penalizare 50 % dacă retragerea se face între 60 – 45 de zile până la plecare
 penalizare 100 % dacă retragerea se face cu mai puțin de 45 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
 Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.
 Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;
 Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita
disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;
 În situații de excepție ( evenimente, congrese, conferințe, târguri etc. ) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.
 Compania aeriană și orele de zbor menționate în program sunt cu titlu informativ și pot fi schimbate. Agenția nu este responsabilă în cazul în care programul turistic nu poate fi realizat, parțial sau total, din cauza modificării orarului de zbor, întârzierii sau anulării curselor aeriene. Siguranța bagajelor pe durata transportului aerian cade în sarcina companiei aeriene.
 Taxele de aeroport sunt valabile la data întocmirii programului și pot fi modificate până la emiterea biletelor de avion.
 Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând apărea întârzieri din cauza condițiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic. Agenția nu se face răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea programului turistic din cauza condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turiști (întârzieri, atitudini ofensatoare sau ostile față de ghizi, conducătorii auto etc.).
 Pentru programele care presupun obținerea vizei înainte de plecare, turiștii au obligația să trimită toate documentele solicitate agenției în termenul prevăzut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obține viza din
cauza timpului scurt până la plecare. În cazul în care obținerea vizei este condiționată de prezența fizică a turiștilor pentru interviu, aceștia au obligația de a se prezenta la data și ora la care s-a făcut programarea. Refuzul
autorităților consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agenției, exonerează agenția de la orice răspundere. Turiștilor cărora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna întreaga sumă achitată în avans, mai puțin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind în funcție de data anulării serviciilor. Taxa de viză perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se rambursează. În cazul în care turistul își planifică mai multe vacanțe succesive și nu trimite documentele la timp / nu se prezintă personal pentru obținerea vizei, agenția nu poate fi trasă la răspundere iar turistul are obligația de a-și obține singur viza necesară călătoriei.
 Pe durata croazierelor toate plățile efectuate ( băuturi, cumpărături, masaj etc ) se înregistrează pe cardul personal pe care fiecare turist îl primește la îmbarcare. Micul și prânzul se servesc în regim bufet iar cina se servește ori în restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager având o anumită masă rezervată, de la începutul până la sfârșitul croazierei. Bagajele, atât la îmbarcare cât și la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabină primește un buletin informativ cu toate activitățile care au loc a doua zi (excursii, spectacole etc ). Cabinele pot să difere din punct de vedere al confortului unele față de altele, cu toate acestea diferența de preț este dată de poziționarea acestora pe vas, cele aflate pe punțile superioare fiind de regulă mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regulă cabine interioare / exterioare sau cu balcon, din categoria celor garantate (fără posibilitatea alegerii poziției pe o anumită punte) și se nominalizează cu cel mult o săptămână înainte de plecare. Agenția nu se face responsabilă în cazul în care apar nemulțumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croazieră poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioară la o categorie superioară) fără o informare în prealabil și în mod aleatoriu iar agenția nu poate fi trasă la răspundere. În porturile în care oprește vasul, turiștii au posibilitatea să cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau să își facă propriul program, însoțitorul roman neavând obligativitatea de a-i însoți.
 Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
 Copiii minori pot călători doar: a) însoțiți de ambii părinți b) însoțiți de unul dintre părinți care să aibă acordul notarial al părintelui care nu călătorește ( sau încredințare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces ); c) însoțiți de un adult cu certificat de cazier judiciar în original și acordul notarial al ambilor părinți. Copiii care nu au carte de identitate, vor călători obligatoriu cu pașaportul.
 Turistul are obligația să se asigure că documentele de călătorie precum cartea de identitate sau pașaportul, nu sunt deteriorate (în special elementele de siguranță și/sau poza). Atenție: Cărțile de identitate romanești emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru acele state pentru care cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza pașaportului valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau vă consultași în această privință cu agenția de turism. Atenție, persoanele recent căsătorite au obligația de a-și schimba Cartea de Identitate anulată de autorități (perforată/ tăiată).
 Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare sau informații suplimentare legate de călătoria cetățenilor români în străinătate, accesați site-ul Poliției de Frontieră www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions .
 Pentru a evita eventuale situații de confuzii sau neînțelegeri, turiștii au obligația ca la înscriere să citească Condițiile Generale de Participare;

Disclaimer: Continutul ofertelor este valabil la data introducerii acestora. Avand in vedere caracterul foarte dinamic al industriei de turism, ofertele pot suferi modificari si uneori nu pot fi actualizate in timp util, in ciuda eforturilor noastre. De aceea, disponibilitatea, tarifele, datele de plecare, orele de zbor si alte informatii esentiale trebuie intotdeauna reverificate cu agentul de turism. Va multumim!
Descrierile si pozele unitatilor de cazare au un caracter strict informativ si sunt preluate in mod automat din sistemele de rezervari ale furnizorilor nostri. In ciuda eforturilor noastre de a va oferi informatii complete si corecte, pozele si descrierile hotelurilor pot sa nu fie intotdeauna actualizate si pot contine erori, de aceea ele nu sunt considerate contractuale. Va sugeram ca de fiecare data sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor si vilelor sau sa cereti detalii agentului de turism.
Oferte similare