Revelion India - Mumbai si sejur in Kerala

Plecare 2025: 27.12

Pret: de la 3390 €


Program detaliat

REVELION INDIA – MUMBAI & sejur în KERALA

27 decembrie 2025 – 07 ianuarie 2026 (12 zile)
3.390 Euro (taxe de aeroport incluse)


Vă invităm să petreceți vacanță de Revelion în India. Veți avea ocazia să vizitați:
• Mumbai, cel mai mare oraș din India numit orașul viselor, cunoscut ca un oraș plin de oameni calzi și prietenoși!
• Kerala – adesea descrisă ca „Țara lui Dumnezeu” – o expresie care surprinde peisajele sale luxuriante, cultura bogată și atmosfera senină. Amplasat pe coasta de sud-vest a Indiei, Kerala este cunoscut pentru backwaters (o rețea de canale și lagune liniștite, perfectă pentru croaziere cu barcă); plaje, mărginite de palmieri și apusuri uimitoare; western Ghats: dealuri pline de plantații de ceai, grădini de mirodenii și animale sălbatice; cultură (adânc înrădăcinată în tradiții precum dansul Kathakali, Ayurveda, festivalurile din templu și muzica clasică)...este un loc liniștit, cu ritm lent, cu multă frumusețe naturală și o moștenire culturală mândră!

S 27.12 BUCUREȘTI – VARȘOVIA – MUMBAI
D 28.12 MUMBAI
L 29.12 MUMBAI – COCHIN – KERALA (MARARIKULAM)
M 30.12 MARARIKULAM, sejur în Kerala
Mi 31.12 MARARIKULAM, sejur în Kerala
J 01.01 MARARIKULAM – ALLEPEY – THEKKADY
V 02.01 THEKKADY – MUNMAR
S 03.01 MUNNAR
D 04.01 MUNNAR – COCHIN
L 05.01 COCHIN – MUMBAI
M 06.01 MUMBAI
Mi 07.01 MUMBAI – VARȘOVIA – BUCUREȘTI

Ziua 1 (sâmbătă, 27.12.2025). BUCUREȘTI – VARȘOVIA – MUMBAI
• La ora 05:30 ne vom întâlni cu însoțitorul de grup în Aeroportul Henri Coandă și vom pleca spre Varșovia cu zborul LO 640 (08:20 – 09:10).
• Escală la Varșovia și plecare spre Mumbai cu zborul LO 75 (16:00 – 04:20).

Ziua 2 (duminică, 28.12.2025). MUMBAI

• Sosire la Mumbai la ora 04:20. După formalitățile vamale, vom fi transferați la hotel pentru odihnă.
• Mumbai este un oraș de vis și găzduiește Bollywood, cea mai mare industrie de film din lume care produce 1000 de filme în fiecare an. În fiecare zi mii de actori aspiranți ajung în Mumbai pentru a-și urmări visul la Bollywood.
• După micul dejun, vom face un tur de vizitare a obiectivelor turistice din Mumbai:
• Dhobi Ghat este cea mai mare spălătorie în aer liber din lume unde lucrează mii de dhobis – bărbați care spală și usucă hainele și le transportă în diferite părți din Mumbai. Clienții lor sunt spălătorii de cartier mai mici, producători de articole de îmbrăcăminte, companii de management de evenimente, hoteluri și cluburi.
• Chhatrapati Shivaji Maharaj Vastu Sangrahalaya, cunoscut anterior ca Muzeul Prințului de Wales, are unele dintre cele mai bune colecții de artă, arheologie și istorie naturală din țară.
• Mani Bhavan a fost sediul din Mumbai al lui Mahatma Gandhi de unde a inițiat mai multe programe ale mișcării pentru libertate a Indiei.
• Vom vedea din exterior gara istorică Chhatrapati Shivaji MaharajUNESCO (fosta Victoria Terminus); vom opri la Poarta Indiei, cel mai fotografiat loc din Mumbai și celebra promenadă Marine Drive sau Queen’s Necklace, definită de clădirile Art Deco orientate spre mare.
• Cazare în Mumbai la hotel de 5* (Sun-n-Sand sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 3 (luni, 29.12.2025). MUMBAI – COCHIN – MARARIKULAM, sejur în Kerala (la plajă)
• Transfer la aeroport pentru zborul spre Cochin.
• După aterizare, transfer la resort pentru check-in, iar restul zilei timp liber pentru plajă și relaxare.
• Cazare în Mararikulam la resort de 4* (Abad Turtle Beach sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 4 (marți, 30.12.2025). MARARIKULAM, sejur în Kerala (la plajă)
• Timp liber pentru plajă și relaxare.
• Cazare în Mararikulam la resort de 4* (Abad Turtle Beach sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 5 (miercuri, 31.12.2025). MARARIKULAM, sejur în Kerala (la plajă)
• Timp liber la dispoziție pentru plajă și relaxare.
• Cazare în Mararikulam la resort de 4* (Abad Turtle Beach sau similar).
• Mese: mic dejun, Cină Festivă de Revelion la hotel.

Ziua 5 (joi, 01.01.2026). MARARIKULAM – ALLEPEY – THEKKADY
• Ne vom deplasa spre Allepey sau Alappuzha, denumită „Veneția Estului”, renumită pentru rețeaua sa vastă de canale de apă, unde croazierele, plimbările cu canoea și cursele spectaculoase cu bărci sunt activitățile de bază.
• La ora 12:00 ne vom îmbarca pe Kettuvalloms, bărci tradiționale care în trecut erau folosite pentru transportul mărfurilor din satele izolate din interiorul țării către orașe. Vom explora tărâmurile liniștite din Allepey într-o croazieră și ne vom bucura de farmecul peisajelor din Kerala.
• Seara vom asista la un spectacol al celebrelor arte marțiale kalaripayattu la Thekkady.
• Transfer pentru cazare în Thekkady la hotel de 5* (The Elephant Court sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 6 (vineri, 02.01.2026). THEKKADY – MUNNAR
• În continuare ne vom îndrepta spre Parcul Național Periyar situat în Thekkady, care este deschis pe tot parcursul anului, spre deosebire de multe alte parcuri din India și creat pentru observarea elefanților; marele rezervor de apa atrage tot felul de animale pe malurile sale. Un paradis pentru iubitorii de natură, Periyar și Thekkady oferă o mulțime de oportunități pentru observarea faunei sălbatice, a păsărilor și plimbări cu barca.
• În continuare vom face un tur al plantației de mirodenii unde se cultivă cafea, cardamom, piper și alte condimente. Turul fermei durează aproximativ o oră și jumătate, cu un ghid specializat care va explica studiul amplu al culturilor de cafea și cardamom.
• Transfer pentru cazare în Munnar la resort de 5* (Fragant Nature sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 7 (sâmbătă, 03.01.2026). MUNNAR
• Dimineața vom începe cu o vizită la o fabrică de ceai și cu o plimbare prin plantația de ceai. Vom continua cu Muzeul Ceaiului. Dacă industria de ceai a „descoperit” Munnar în sec. 19, aceasta a fost redescoperită de industria turismului în a doua jumătate a sec. 20.
• În continuare vom merge la Top Station Munnar, situată la altitudinea de 1700 m. Acest loc aflat la granița dintre statele Kerala și Tamil Nadu, oferă vederi panoramice desoebite asupra văilor din Tamil Nadu.
• Vom face o oprire la Echo Point Munnar, un loc turistic popular printre dealurile pitorești Nilgiri. Se află pe malul unui lac și oferă o vedere panoramică asupra dealurilor din jur și a pădurii veșnic verzi.
• Cazare în Munnar la resort de 5* (Fragant Nature sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 8 (duminică, 04.01.2026). MUNNAR – COCHIN
• Dimineața ne vom îndrepta spre Cochin, cunoscut și sub numele de Kochi, este un oraș port vibrant de pe coasta de sud-vest a Kerala. Îmbinând farmecul colonial cu flerul modern, este cunoscut pentru fortul său istoric, plasele de pescuit, piețele de mirodenii și diversele influențe culturale din epocile olandeze, portugheze și britanice.
• Vom face un tur de oraș care va include Palatul Mattancherry, de origine portugheză, dar cunoscut popular sub numele de „Palatul Olandez”, sinagoga, printre cele mai relevante locații istorice din Fort Kochi; uriașele plase de pescuit care coboară spre apa ca niște hamace supradimensionate au devenit un simbol al fortului.
• Seara vom asista la un spectacol Kathakali,un spectacol cultural al diferitelor forme de artă din sudul Indiei.
• Cazare în Cochin la hotel de 5* (Fern Cochin sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 9 (luni, 05.01.2026). COCHIN – MUMBAI
• Transfer la aeroport pentru zborul spre Mumbai.
• Sosire la Mumbai și transfer la hotel pentru check-in. Timp liber la dispozitie pentru explorarea pe cont propriu a orașului și ultimele cumpărături.
• Cazare în Mumbai la hotel de 5* (Sun-n-Sand sau similar).
• Mese: mic dejun pe vas, cină la hotel.

Ziua 10 (marți, 06.01.2026). MUMBAI
• Timp liber la dispoziție pentru relaxare sau opțional Bollywood tur. Pregătiți-vă pentru o aventură captivantă în lumea filmelor indiene! Acest tur oferă o privire în lumea magică a industriei indiene de divertisment – Bollywood. Veți vedea unde se fac emisiuni TV și filme și este ca și cum ați păși într-o lume magică. Puteți explora decorurile interesante din filme celebre și puteți afla totul despre cum sunt făcute filmele Bollywood. Veți avea ocazia să vă plimbați prin studio, să vedeți decoruri din filme mari, și veți avea ocazia să urmăriți o sesiune TV în direct.
» Notă. Excursia include transport, însoțitor român, ghid local.
• Cazare în Mumbai la hotel de 5* (Sun-n-Sand sau similar).
• Mese: mic dejun, cină la hotel.

Ziua 11 (miercuri, 07.01.2026). MUMBAI – VARȘOVIA – BUCUREȘTI
• Transfer matinal la aeroport pentru zborul spre Varșovia LO 072 (07:00 – 11:20).
• Escală în Varșovia și continuare spre București cu zborul LO 645 (14:40 – 17:30).

 

PERIOADĂ PROGRAM

TARIF

27 decembrie 2025 – 07 ianuarie 2026

3.390 /persoană

 

TAXE de AEROPORT INCLUSE

 

Note: *Tariful este calculat pe persoană, loc în cameră dublă/ twin, pentru un grup de minimum 15 persoane.
** Pentru un grup de 10 – 14 persoane, tariful se va majora cu 180 €/persoană.
***Suplimentul de cameră single este de 890 €/persoană.

Servicii incluse
 Transport transcontinental cu avionul București – Mumbai și retur, via Varșovia;
 Zboruri locale: Mumbai – Cochin – Mumbai;
 Taxele de aeroport;
 11 nopți cazare la hoteluri de 5* și 4* (norme locale);
 10 mic dejunuri și 10 cine (din care 1 Cină Festivă de Revelion);
 Transferuri și intrări la obiectivele turistice, conform programului;
 Autocar/microbuz pentru transferuri aeroport – hotel – aeroport și în alte zile conform programului;
 Însoțitor român vorbitor de limba engleză;
 Ghizi locali, conform programului.
Servicii neincluse
x Taxă de procesare și obținere viză on-line pentru India: 50 €/persoană, se achită la înscriere; taxa poate fi modificată fără informare prealabilă;
x Băuturile alcoolice și nealcoolice;
x Cheltuieli de natură personală;
x Bacșișuri pentru ghizi locali și șoferi (50 €/persoană, suma se va înmâna conducătorului de grup);
x Excursiile opționale:
• Tur Bollywood: 110 €/persoană (opțiunea și plata se fac la înscriere);
x Asigurare medicală și asigurare storno (recomandate).
Conditii de inscriere, retragere, penalizari
CONDIȚII DE REZERVARE:
• Pentru rezervare fermă, se va plăti o primă tranșă de 50% din contravaloarea programului, iar diferența se va achita cu minimum 65 de zile înainte de data plecării.
• Pentru plecările în mai puțin de 65 de zile de la rezervare, se va achita integral.

ACTE NECESARE:
• Pentru călătorie aveți nevoie de pașaport valabil cel puțin 6 luni în momentul întoarcerii în țară. Nu se acceptă pașapoarte temporare.
• Documentele necesare obținerii vizei vor fi ulterior comunicate de către agenție.

OBSERVAȚII:
• Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.
• Tarifele sunt in euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minimum 15 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, prețul se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numărul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.
• În cazul în care turistul renunță la excursie (circuite), indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:
• penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare;
• penalizare 30% din prețul excursiei dacă anularea se face între 90 – 61 de zile până la plecare;
• penalizare 50% din prețul excursiei dacă anularea se face între 60 – 30 de zile până la plecare;
• penalizare 100% din prețul excursiei dacă anularea se face cu mai puțin de 30 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
• Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking, sejururi, pachete individuale, etc).
• Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare;
 penalizare 50 % dacă retragerea se face între 90 - 61 de zile înaintea începerii excursiei;
 penalizare 80 % dacă retragerea se face între 60 - 46 de zile înaintea începerii excursiei;
 penalizare 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 45 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
• În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 - 91 de zile până la plecare;
 penalizare 30 % dacă retragerea se face între 90 - 61 de zile până la plecare;
 penalizare 50 % dacă retragerea se face între 60 - 31 de zile până la plecare;
 penalizare 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
• Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.
• Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;
• Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;
• În situații de excepție (evenimente, congrese, conferințe, târguri etc. ) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.
• Compania aeriană și orele de zbor menționate în program sunt cu titlu informativ și pot fi schimbate. Agenția nu este responsabilă în cazul în care programul turistic nu poate fi realizat, parțial sau total, din cauza modificării orarului de zbor, întârzierii sau anulării curselor aeriene. Siguranța bagajelor pe durata transportului aerian cade în sarcina companiei aeriene.
• Taxele de aeroport sunt valabile la data întocmirii programului și pot fi modificate până la emiterea biletelor de avion.
• Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând apărea întârzieri din cauza condițiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic. Agenția nu se face răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea programului turistic din cauza condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turiști (întârzieri, atitudini ofensatoare sau ostile față de ghizi, conducătorii auto etc.).
• Pentru programele care presupun obținerea vizei înainte de plecare, turiștii au obligația să trimită toate documentele solicitate agenției în termenul prevăzut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obține viza din cauza timpului scurt până la plecare. În cazul în care obținerea vizei este condiționată de prezența fizică a turiștilor pentru interviu, aceștia au obligația de a se prezenta la data și ora la care s-a făcut programarea. Refuzul autorităților consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agenției, exonerează agenția de la orice răspundere. Turiștilor cărora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna întreaga sumă achitată în avans, mai puțin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind în funcției de data anulării serviciilor. Taxa de viză perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se rambursează. În cazul în care turistul își planifică mai multe vacanțe succesive și nu trimite documentele la timp / nu se prezintă personal pentru obținerea vizei, agenția nu poate fi trasă la răspundere iar turistul are obligația de a-și obține singur viza necesară călătoriei.
• Pe durata croazierelor toate plățile efectuate ( băuturi, cumpărături, masaj etc ) se înregistrează pe cardul personal pe care fiecare turist îl primește la îmbarcare. Micul și prânzul se servesc în regim bufet iar cina se servește ori în restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager având o anumită masă rezervată, de la începutul până la sfârșitul croazierei. Bagajele, atât la îmbarcare cât și la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabină primește un buletin informativ cu toate activitățile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole etc ). Cabinele pot să difere din punct de vedere al confortului unele față de altele, cu toate acestea diferența de preț este dată de poziționarea acestora pe vas, cele aflate pe punțile superioare fiind de regulă mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regulă cabine interioare / exterioare sau cu balcon, din categoria celor garantate (fără posibilitatea alegerii poziției pe o anumită punte) și se nominalizează cu cel mult o săptămână înainte de plecare. Agenția nu se face responsabilă în cazul în care apar nemulțumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croazieră poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioară la o categorie superioară) fără o informare în prealabil și în mod aleatoriu iar agenția nu poate fi trasă la răspundere. În porturile în care oprește vasul, turiștii au posibilitatea să cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau să își facă propriul program, însoțitorul roman neavând obligativitatea de a-i însoți.
• Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
• Copiii minori pot călători doar: a) însoțiți de ambii părinți b) însoțiți de unul dintre părinți care să aibă acordul notarial al părintelui care nu călătorește ( sau încredințare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces ); c) însoțiți de un adult cu certificat de cazier judiciar în original și acordul notarial al ambilor părinți. Copiii care nu au carte de identitate, vor călători obligatoriu cu pașaportul.
• Turistul are obligația să se asigure că documentele de călătorie precum cartea de identitate sau pașaportul, nu sunt deteriorate (în special elementele de siguranță și/sau poza). Atenție: Cărțile de identitate romanești emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru acele state pentru care cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza pașaportului valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau vă consultași în această privință cu agenția de turism. Atenție, persoanele recent căsătorite au obligația de a-și schimba Cartea de Identitate anulată de autorități (perforată/ tăiată).
• Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare sau informații suplimentare legate de călătoria cetățenilor români în străinătate, accesați site-ul Poliției de Frontieră www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
• Pentru a evita eventuale situații de confuzii sau neînțelegeri, turiștii au obligația ca la înscriere să citească Condițiile Generale de Participare.
Disclaimer: Continutul ofertelor este valabil la data introducerii acestora. Avand in vedere caracterul foarte dinamic al industriei de turism, ofertele pot suferi modificari si uneori nu pot fi actualizate in timp util, in ciuda eforturilor noastre. De aceea, disponibilitatea, tarifele, datele de plecare, orele de zbor si alte informatii esentiale trebuie intotdeauna reverificate cu agentul de turism. Va multumim!
Descrierile si pozele unitatilor de cazare au un caracter strict informativ si sunt preluate in mod automat din sistemele de rezervari ale furnizorilor nostri. In ciuda eforturilor noastre de a va oferi informatii complete si corecte, pozele si descrierile hotelurilor pot sa nu fie intotdeauna actualizate si pot contine erori, de aceea ele nu sunt considerate contractuale. Va sugeram ca de fiecare data sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor si vilelor sau sa cereti detalii agentului de turism.
Oferte similare