Circuit SUA si Canada

Plecare 2025: 13.09

Pret: de la 4590 €


Program detaliat

CIRCUIT SUA CANADA

13 – 26 septembrie 2025 (14 zile)
4.590 Euro (taxe de aeroport incluse)

Vă invităm să descoperiți locuri minunate din Statele Unite ale Americii și Canada:
• Capitalele celor două țări: Washington D.C. și Ottawa;
• Mari metropole: New York, cel mai populat oraș din SUA, Toronto și Montreal, cele mai mari orașe canadiene;
• Repere istorice: Quebec și Philadelphia;
• Monumente ale naturii: Cele 1000 de Insule și impozanta cascadă Niagara.


S 13.09. BUCUREȘTI – PARIS – NEW YORK
D 14.09. NEW YORK
L 15.09. NEW YORK – NEWPORT – BOSTON
M 16.09. BOSTON – PORTLAND – AUGUSTA – QUEBEC
Mi 17.09. QUEBEC – TROIS-RIVIERES – MONTREAL
J 18.09. MONTREAL
V 19.09. MONTREAL – OTTAWA – GANANOQUE
S 20.09. GANANOQUE – TORONTO
D 21.09. TORONTO – NIAGARA FALLS
L 22.09. NIAGARA FALLS – LANCASTER
M 23.09. LANCASTER– PHILADELPHIA – WASHINGTON D.C.
Mi 24.09. WASHINGTON D.C.
J 25.09. WASHINGTON D.C. – PARIS
V 26.09. PARIS – BUCUREȘTI

Ziua 1 (sâmbătă, 13.09.2025). BUCUREȘTI – PARIS – NEW YORK
• Ne vom întâlni la ora 04:00 în Aeroportul Henri Coandă cu reprezentantul agenției și vom pleca spre Paris cu zborul AF 1089 (06:30 - 08:45).
• Escală la Paris și plecare spre New York cu zborul AF 62 (12:45 - 14:50).
• Sosire în New York, cel mai populat oraș al Statelor Unite, important centru economic, financiar, cultural și turistic.
• Cazare în New York la hotel (Springhill Suites Queens sau similar).

Ziua 2 (duminică, 14.09.2025). NEW YORK
• Dimineață vom face un tur de oraș. Dintre principalele puncte de interes, începând de la emblematicul Central Park, menționăm Fifth Avenue, artera magazinelor de lux, Catedrala St. Patrick, Centrul Rockefeller, Times Square, unde americanii și turiștii aflați la New York sărbătoresc Anul Nou, Broadway, artera teatrelor și cinematografelor, Empire State Building (exterior), cea mai înaltă clădire din lume între 1931 și 1970 (381 m), cartierele Greenwich Village, SoHo (South of Houston Street), Tribeca (Triangle Below Canal Street), Primăria, cartierul financiar cu faimoasa Wall Street, Parcul Battery, de unde poate fi văzută Statuia Libertății, One World Trade Center (541 m), cea mai înaltă clădire din Statele Unite, inaugurată în anul 2014 în zona unde se înălțau Turnurile Gemene, distruse în atacul din 11 septembrie 2001.
• După-amiază timp liber la dispoziție pentru a continua explorarea orașului și/sau pentru cumpărături.
• Cazare în New York la hotel (Springhill Suites Queens sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 3 (luni, 15.09.2025). NEW YORK – NEWPORT – BOSTON
• Vom pleca spre pitoreasca regiune New England (Noua Anglie), trecând prin trei dintre cele șase state ce o compun: Conneticut, Rhode Island și Massachusetts.
• Ne vom opri în Rhode Island, la Newport - „Orașul Caselor Albe de Vară”, localitate faimoasă pentru clădirile istorice, dar mai ales pentru încântătoarele conace aparținând familiilor importante din societatea americană. Vom vizita conacul familiei Vanderbild „The Breakers” și Biserica St. Mary în care a fost oficiată căsătoria senatorului J. F. Kennedy cu Jacqueline Bouvier.
• Ajunși la Boston, capitala Statului Massachusetts, vom face un tur de oraș. Turul va include zona istorică a orașului cu Old State House, fostul sediu al Adunării legislative din Massachusetts, Freedom Trail, „poteca” de cărămidă roșie de aprox. 4 km, care străbate cartierele orașului legate de istoria Revoluției Americane, Fanueil Hall, locul de întâlnire al luptătorilor pentru Independența de sub dominația Coroanei Britanice, Quincy Market, care în sec. 19 era una dintre cele mai mari piețe din SUA, grădinile publice Boston Common, orașul Cambridge, parte din zona metropolitană Greater Boston, unde se află Universitatea Harvard, cea mai veche din SUA.
• Cazare în Boston la hotel (Holiday Inn Bunker Hill sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 4 (marți, 16.09.2025). BOSTON – PORTLAND – AUGUSTA – QUEBEC
• În această zi ne vom îndrepta spre Canada, trecând prin alte două state din Noua Anglie, New Hampshire și Maine.
• Vom face scurte opriri în Portland, cel mai mare oraș din Statul Maine, fondat în anul 1632 și Augusta, capitala acestui stat, fondată în 1754.
• Din Statul Maine vom trece frontiera în Provincia Quebec, cea mai mare dintre cele 13 provincii și teritorii canadiene și singura a cărei limbă oficială este franceza.
• Cazare în Quebec la hotel (Hotel Quartier sau similar).

Ziua 5 (miercuri, 17.09.2025). QUEBEC – TROIS-RIVIERES – MONTREAL
• Dimineața vom face un tur în Quebec , capitala provinciei omonime și unul dintre cele mai vechi orașe de pe continentul nord-american. Acest oraș romantic a conservat cultura francofonă și spiritul european. Vom vedea cele mai importante obiective turistice din orașul vechi UNESCO, dintre care menționăm Place d’Armes, Catedrala, hotelul istoric Château Frontenac, Place Royale, pitoreștile străduțe înguste cu case de piatră de pe malul fluviului Saint Laurent.
• Vom pleca de-a lungul fluviului, în amonte, spre Montreal, cel mai mare oraș din Provincia Quebec. Pe traseu vom face o oprire în centrul istoric al orașului Trois-Rivieres, fondat de coloniștii francezi în 1634.
• Cazare în Montreal la hotel (Le Cantlie Suites sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 6 (joi, 18.09.2025). MONTREAL
• Dimineața vom face un tur pe parcursul căruia vom descoperi Montrealul istoric, cu Bazilica Notre-Dame, centrul istoric, dar și Montrealul modern, cu clădiri zgârie-nori, dar cu înălțime reglementată (nivelul acoperișului nu poate depăși înălțimea vârfului Mount Royal, care are 232,5 m față de nivelul mării), Cartierul Latin, Le Plateau, cu străzi rezidențiale și numeroase artere comerciale.
• După-amiază timp liber la dispoziție pentru vizite individuale și cumpărături. De exemplu puteți explora ”RESO - Orașul Subteran”, o rețea de tuneluri de aprox. 32 km lungime, ce interconectează centre comerciale, muzee, universități, clădiri de birouri, hoteluri, restaurante, stații de metrou etc.. Aceasta este utilizată în special în sezonul rece, atunci când temperaturile coboară frecvent sub zero, iar vântul suflă puternic.
• Cazare în Montreal la hotel (Le Cantlie Suites sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 7 (vineri, 19.09.2025). MONTREAL – OTTAWA – GANANOQUE
• Vom pleca spre Provincia Ontario, unde se află Ottawa, capitala Canadei, situată pe malul Canalului Rideau UNESCO, oraș bilingv, în care se vorbesc engleza și franceza, un conglomerat de culturi și națiuni diferite, Orașul a fost fondat în 1826 și ales capitală de către Regina Victoria în 1857, decizie ce a fost ratificată de Parlament doi mai târziu, iar prima sesiune parlamentară s-a desfășurat în noul sediu de abia în 1866.
• Vom face un tur al orașului și vom vedea, printre altele: Parliament Hill, dealul pe care se înalță clădirea Parlamentului, realizată în stil neo-gotic și al cărei turn central de 92 m înălțime este vizibil de departe; Curtea Supremă din Canada – un exemplu desăvârșit al arhitecturii Art Deco; Catedrala Notre-Dame, Monetăria Regală.
• De la Ottawa vom spre Gananoque, orășel fondat în 1789 pe malul nordic al Fluviului Saint Lawrence.
• Cazare în Gananoque la hotel (Comfort Inn & Suites sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 8 (sâmbătă, 20.09.2025). GANANOQUE – TORONTO
• Dimineața vom face o croazieră pe fluviul Saint Lawrence (Laurent în franceză) pentru a admira principala atracție turistică a zonei, Cele 1000 de Insule. Legendele irochezilor spun că insulele sunt rezultatul luptei dintre două spirite puternice, unul bun și celălalt rău, care s-au luptat pentru controlul asupra marelui fluviu și au aruncat bolovanii imenși de granit ce poartă numele de ”Cele 1000 de Insule”.
• După-amiază vom vizita Toronto, metropola cu cea mai densă populație din Canada, capitala Provinciei Ontario. Vom vedea principalele atracții ale orașului: Toronto Harbour, zona istorică Old Toronto, Catedrala Anglicană St. James, primăria Veche și Primăria Nouă, Hockey Hall of Fame, turnul de comunicații CN Tower (cel mai înalt din lume între 1975 și 2007) etc..
• Cazare în Toronto la hotel (Holiday Inn Toronto Downtown sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 9 (duminică, 21.09.2025). TORONTO – NIAGARA FALLS
• Plecare spre Niagara-on-the-Lake, fosta capitală a Canadei Superioare și unul dintre cele mai bine păstrate orașe din America de Nord, unde vom vizita partea istorică.
• Vom reveni în Statele Unite, traversând Râul Niagara pe spectaculosul Rainbow Bridge (Podul Curcubeului).
• Timp liber la dispoziție pentru a ne bucura de spectacolul grandios al grupului de trei căderi de apă: Horseshoe (Potcoava), Bridal Veil (Vălul Miresei) și American. ”Potcoava” este cea mai mare dintre cele trei, având 790 m lățime și 57 m înălțime.
• Doritorii pot face o plimbare opțională cu vaporașul „Maid of the Mist”, până la baza cataractelor, pentru o vedere panoramică de excepție.
• Cazare în Niagara Falls la hotel (Sheraton Niagara Falls sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 10 (luni, 22.09.2025). NIAGARA FALLS – LANCASTER
• Traseul zilei va trece prin statele New York și Pennsylvania.
• În cursul după-amiezii vom ajunge în Lancaster, unde vom vizita comunitatea Amish, o grupare religioasă creștină cu doctrină anabaptistă, caracterizată mai ales prin felul de trai simplu și tradițional și rezistența pe care o opune în fața adoptării obiceiurilor și utilităților moderne. Vom vizita Ferma Amish și o casa tipică, ce oferă o experiență autentică a vieții comunității Amish, oferindu-ne ocazia să descoperim cultura și tradițiile unice ale acesteia.
• Cazare în Lancaster la hotel (Eden Resort & Suites sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 11 (marți, 23.09.2025). LANCASTER – PHILADELPHIA – WASHINGTON D.C.
• Vom pleca spre Philadelphia, fondată în 1682 și prima capitală a țării în 1775.
• Vom face un tur în centrul istoric și vom vedea Independence Hall UNESCO în care s-au semnat Declarația de Independență (1776) și Constituția Statelor Unite (1787).
• În drum spre Washington D.C., capitala Statelor Unite, vom trece prin Baltimore, un important port și locul de naștere al imnului țării. Ne vom opri la Inner Harbour, principala atracție turistică a orașului, unde se găsesc Acvariul, Muzeul de Știință și sunt ancorate câteva vase militare istorice, transformate în muzeu.
• Cazare în Washington D.C. la hotel (Hampton Inn Falls Church sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 12 (miercuri, 24.09.2025). WASHINGTON D.C.
• În cursul dimineții vom face un tur panoramic, care va include cele mai importante obiective turistice, culturale și politice: Clădirea Capitoliului, situată pe colina numită Capitol Hill, Clădirea FBI, Triunghiul Federal, Clădirea Arhivelor Naţionale, Muzeul Smithsonian, Casa Albă, locul unde se află reședința și biroul președintelui SUA, Memorialul Jefferson, Monumentul George Washington, cartierul Georgetown.
• După-amiază timp liber pentru activități individuale. Vă așteaptă numeroase muzee cu intrare gratuită, parcuri relaxante și o gamă largă de magazine.
• Cazare în Washington D.C. la hotel (Hampton Inn Falls Church sau similar).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 13 (joi, 25.09.2025). WASHINGTON D.C. – PARIS
• Timp liber la dispoziție în prima parte a zilei. Camerele sunt disponibile până la ora 11:00.
• Transfer la aeroport pentru zborul spre Paris AF 53 (21:20 – 11:00, în ziua următoare, 26.09).
• Mese: mic dejun continental.

Ziua 14 (vineri, 26.09.2025). PARIS – BUCUREȘTI
• Sosire la Paris și plecare spre București cu zborul AF 1088 (20:10 – 23:55).

 

PERIOADĂ PROGRAM

TARIF

13 – 26.09.2025

4.590 /persoană

 

TAXE de AEROPORT INCLUSE

 

Note: *Tariful este calculat pe persoană, loc în cameră dublă/ twin, pentru un grup de minimum 25 persoane. Pentru un grup de 20 – 24 persoane, tariful se majorează cu 350 €/persoană.
**Suplimentul de cameră single la hotelurile menționate în program este de 1380 €/persoană.

Servicii incluse
 Zboruri transcontinentale București – New York și Washington D.C. – București;
 Taxe de aeroport;
 Transport cu autocar conform program;
 Cazare 12 nopți cu mic dejun;
 Taxele de intrare la obiectivele turistice conform program;
 Tururi de oraș în New York, Boston, Quebec, Montreal, Ottawa, Toronto, Philadelphia și Washington D.C.;
 Însoțitor român vorbitor de limba engleză pe toată durata programului.
Servicii neincluse
x Alte mese decât cele menționate în program;
x Băuturile alcoolice și nealcoolice;
x Cheltuieli de natură personală;
x Bacșișuri pentru ghizi locali și șoferi: 80 – 100 $/persoană, în funcție de mărimea grupului (suma se va înmâna conducătorului de grup);
x Excursiile opționale (se achită la înscriere):
• Plimbare cu vaporașul „Maid of the Mist”: 40 €/persoană;
x Asigurare medicală și asigurare storno (recomandate).






Conditii de inscriere, retragere, penalizari
CONDIȚII DE REZERVARE:
• La încheierea contractului se va achita un avans de minimum 30% din tariful total al pachetului turistic;
• Diferența de până la 50% din valoarea totală a pachetului turistic se achită cu 65 de zile înainte de plecare;
• Diferența de până la 100% din valoarea totală a pachetului turistic se achită cu 35 de zile înainte de plecare.

ACTE NECESARE:
• Pentru călătorie aveți nevoie de pașaport valabil cel puțin 6 luni în momentul revenirii în țară;
• ESTA (Electronic System for Travel Authorisation), informațiile referitoare la această autorizație vor fi disponibile după data de 31.03.2025.
• Taxă ETA Canada: 7 CAD/ persoană (se aplică individual).

OBSERVAȚII:
• Prezentul document constituie anexă la contractul de prestări servicii.
• Tarifele sunt în euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minimum 25 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, tariful se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numărul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.
• În cazul în care turistul renunță la excursie (circuite), indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare;
 penalizare 30% din prețul excursiei dacă anularea se face între 90 – 61 de zile până la plecare;
 penalizare 50% din prețul excursiei dacă anularea se face între 60 – 30 de zile până la plecare;
 penalizare 100% din prețul excursiei dacă anularea se face cu mai puțin de 30 de zile până la plecare sau
pentru neprezentare la plecare (no-show).
• Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking, sejururi, pachete individuale, etc).
• Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare;
 penalizare 50 % dacă retragerea se face între 90 – 61 de zile înaintea începerii excursiei;
 penalizare 80 % dacă retragerea se face între 60 – 45 de zile înaintea începerii excursiei;
 penalizare 100 % dacă retragerea se face cu mai puțin de 45 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
• În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:
 penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 - 91 de zile până la plecare
 penalizare 30 % dacă retragerea se face între 90 – 61 de zile până la plecare
 penalizare 50 % dacă retragerea se face între 60 – 45 de zile până la plecare
 penalizare 100 % dacă retragerea se face cu mai puțin de 45 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
• Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.
• Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;
• Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;
• În situații de excepție ( evenimente, congrese, conferințe, târguri etc. ) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.
• Compania aeriană și orele de zbor menționate în program sunt cu titlu informativ și pot fi schimbate. Agenția nu este responsabilă în cazul în care programul turistic nu poate fi realizat, parțial sau total, din cauza modificării orarului de zbor, întârzierii sau anulării curselor aeriene. Siguranța bagajelor pe durata transportului aerian cade în sarcina companiei aeriene.
• Taxele de aeroport sunt valabile la data întocmirii programului și pot fi modificate până la emiterea biletelor de avion.
• Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând apărea întârzieri din cauza condițiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic. Agenția nu se face răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea programului turistic din cauza condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turiști (întârzieri, atitudini ofensatoare sau ostile față de ghizi, conducătorii auto etc.).
• Pentru programele care presupun obținerea vizei înainte de plecare, turiștii au obligația să trimită toate documentele solicitate agenției în termenul prevăzut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obține viza din cauza timpului scurt până la plecare. În cazul în care obținerea vizei este condiționată de prezența fizică a turiștilor pentru interviu, aceștia au obligația de a se prezenta la data și ora la care s-a făcut programarea. Refuzul autorităților consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agenției, exonerează agenția de la orice răspundere. Turiștilor cărora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna întreaga sumă achitată în avans, mai puțin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind în funcție de data anulării serviciilor. Taxa de viză perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se rambursează. În cazul în care turistul își planifică mai multe vacanțe succesive și nu trimite documentele la timp / nu se prezintă personal pentru obținerea vizei, agenția nu poate fi trasă la răspundere iar turistul are obligația de a-și obține singur viza necesară călătoriei.
• Pe durata croazierelor toate plățile efectuate ( băuturi, cumpărături, masaj etc ) se înregistrează pe cardul personal pe care fiecare turist îl primește la îmbarcare. Micul și prânzul se servesc în regim bufet iar cina se servește ori în restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager având o anumită masă rezervată, de la începutul până la sfârșitul croazierei. Bagajele, atât la îmbarcare cât și la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabină primește un buletin informativ cu toate activitățile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole etc ). Cabinele pot să difere din punct de vedere al confortului unele față de altele, cu toate acestea diferența de preț este dată de poziționarea acestora pe vas, cele aflate pe punțile superioare fiind de regulă mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regulă cabine interioare / exterioare sau cu balcon, din categoria celor garantate (fără posibilitatea alegerii poziției pe o anumită punte) și se nominalizează cu cel mult o săptămână înainte de plecare. Agenția nu se face responsabilă în cazul în care apar nemulțumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croazieră poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioară la o categorie superioară) fără o informare în prealabil și în mod aleatoriu iar agenția nu poate fi trasă la răspundere. În porturile în care oprește vasul, turiștii au posibilitatea să cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau să își facă propriul program, însoțitorul roman neavând obligativitatea de a-i însoți.
• Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
• Copiii minori pot călători doar: a) însoțiți de ambii părinți b) însoțiți de unul dintre părinți care să aibă acordul notarial al părintelui care nu călătorește ( sau încredințare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces ); c) însoțiți de un adult cu certificat de cazier judiciar în original și acordul notarial al ambilor părinți. Copiii care nu au carte de identitate, vor călători obligatoriu cu pașaportul.
• Turistul are obligația să se asigure că documentele de călătorie precum cartea de identitate sau pașaportul, nu sunt deteriorate (în special elementele de siguranță și/sau poza). Atenție: Cărțile de identitate romanești emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru acele state pentru care cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza pașaportului valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau vă consultași în această privință cu agenția de turism. Atenție, persoanele recent căsătorite au obligația de a-și schimba Cartea de Identitate anulată de autorități (perforată/ tăiată).
• Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare sau informații suplimentare legate de călătoria cetățenilor români în străinătate, accesați site-ul Poliției de Frontieră www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions .
• Pentru a evita eventuale situații de confuzii sau neînțelegeri, turiștii au obligația ca la înscriere să citească Condițiile Generale de Participare;
Disclaimer: Continutul ofertelor este valabil la data introducerii acestora. Avand in vedere caracterul foarte dinamic al industriei de turism, ofertele pot suferi modificari si uneori nu pot fi actualizate in timp util, in ciuda eforturilor noastre. De aceea, disponibilitatea, tarifele, datele de plecare, orele de zbor si alte informatii esentiale trebuie intotdeauna reverificate cu agentul de turism. Va multumim!
Descrierile si pozele unitatilor de cazare au un caracter strict informativ si sunt preluate in mod automat din sistemele de rezervari ale furnizorilor nostri. In ciuda eforturilor noastre de a va oferi informatii complete si corecte, pozele si descrierile hotelurilor pot sa nu fie intotdeauna actualizate si pot contine erori, de aceea ele nu sunt considerate contractuale. Va sugeram ca de fiecare data sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor si vilelor sau sa cereti detalii agentului de turism.