CROAZIERĂ SUA – CANADA
- cu vasul MSC MERAVIGLIA -
14 - 26 octombrie 2023 (13 zile)
de la 2750 Euro (taxe de aeroport și port incluse)
Descoperiți orașe-port din Statele Unite și Canada, fondate pe Coasta Atlanticului, la începuturile colonizării Americii de Nord. Adesea fondatorii au considerat orașele și provinciile din ”Lumea Nouă” ca noi versiuni ale celor de pe vechiul continent, așa cum evidențiază și numele lor: New York – în prezent cel mai populat oraș din Statele Unite, Newport – renumit pentru reședințele de vară construite aici de către cele mai bogate familii americane, New England, regiunea în care se găsesc porturile de la nord de New York, provinciile canadiene New Brunswick și Nova Scotia
S 14.10. BUCUREȘTI – PARIS – NEW YORK
D 15.10. NEW YORK, îmbarcare
L 16.10. NEWPORT, RI: 07:00 - 17:00
M 17.10. BOSTON, MA: 09:00 - 19:00
M 18.10. Navigare
J 19.10. Navigare
V 20.10. CHARLOTTETOWN, PE: 07:00 - 18:00
S 21.10. SYDNEY, NS: 08:00 - 17:00
D 22.10. HALIFAX, NS: 08:00 - 16:00
L 23.10. SAINT JOHN, NB: 09:30 - 19:00
M 24.10. Navigare
M 25.10. NEW YORK – PARIS
J 26.10. PARIS – BUCUREȘTI
Ziua 1 (sâmbătă, 14.10.2023) BUCUREȘTI – PARIS – NEW YORK
• Ne vom întâlni la ora 04:00 în Aeroportul ‘Henri Coandă’ cu reprezentatul agentiei și vom pleca spre Paris cu zborul AF 1089 (06:25 - 08:35).
• Escală și plecare spre New York cu zborul AF 006 (13:30 - 15:45).
• După formalitățile de sosire transfer la hotelul din Manhattan și timp liber la dispoziție.
• Cazare în Manhattan la hotel 4* (Marriott Marquis sau similar).
Ziua 2 (duminică, 15.10.2023) NEW YORK, îmbarcare pe vasul MSC Meraviglia
• Transfer la terminalul de croaziere pentru îmbarcarea pe vasul MSC Meraviglia. Vasul, cu o lungime de peste 315 m, are 19 punți, dintre care 15 pentru pasageri, 2244 de cabine și poate primi la bord până la 5655 pasageri, cărora le oferă o gamă largă de facilități: restaurante, baruri, săli de reuniuni, sala de teatru Broadway, piscine, jacuzzi, sală de fitness, pistă de jogging, spa, magazine, cazino etc. În cele 11 zile petrecute la bord vom beneficia de pensiune completă și o gamă largă de programe de divertisment.
• În fiecare seară vom găsi în cabină programul activităților planificate pentru ziua următoare, inclusiv orarul restaurantelor și informații despre ținuta recomandată, elegantă sau uzuală.
• Mese: mic dejun la hotel, dejun și cină pe vas.
Ziua 3 (luni, 16.10.2023) NEWPORT (Rhode Island, SUA): 07:00 - 17:00
• Vasul ancorează în rada orașului Newport, debarcarea pasagerilor fiind asigurată cu vase tender.
• Principalele atracții din Newport, „Orașul Caselor Albe de Vară”, sunt impresionantele reședințe ale familiilor importante din societatea americană, precum The Breakers și Marble House, construite de familia Vanderbild. Alte clădiri istorice din Newport sunt Sinagoga Touro, cea mai veche din Statele Unite, Newport Tower, de fapt o veche moară de vânt, Biserica St. Mary, în care a fost oficiată căsătoria senatorului J. F. Kennedy cu Jacqueline Bouvier.
• Puteți opta pentru una dintre excursiile propuse de biroul de profil de pe vas - tururi pietonale sau panoramice, (atenție, nu toate includ și vizita uneia dintre faimoasele case de vară) sau puteți explora orașul pe cont propriu.
Ziua 4 (marți, 17.10.2023) BOSTON (Massachusetts, SUA): 09:00 - 19:00
• Boston, capitala și cel mai mare oraș din Statul Massachusetts este unul dintre cele mai vechi orașe din Statele Unite. Printre cele mai importante obiective turistice din Boston se numără simbolurile luptei pentru independență - Freedom Trail și Faneuil Hall, vechiul și noul sediu al Adunării legislative din Massachusetts - Old State House și Massachusetts State House, grădinile publice Boston Common, renumita Quincy Market, Universitatea Harvard, cea mai veche din SUA etc.
• Cei care sunt pentru prima dată la Boston pot alege unul dintre tururile de oraș, iar cei care cunosc deja orașul pot opta pentru o excursie în afara acestuia, pentru a descoperi locuri pitorești și cu rezonanță istorică: Peninsula Cape Cod, cu pitoreștile orășele Sandwich și Hyannis, Salem și Muzeul Vrăjitoarelor, Lexington și Concord, repere ale Revoluției Americane.
Ziua 5 (miercuri, 18.10.2023) Navigare
• Vom naviga în largul coastei Noii Anglii, spre Peninsula Noua Scoție, din provincia canadiană cu același nume.
Ziua 6 (joi, 19.10.2023) Navigare
• Vasul navighează de-a lungul coastelor Provinciei Nova Scotia, îndreptându-se spre Insula Prince Edward.
Ziua 7 (vineri, 20.10.2023) CHARLOTTETOWN (Prince Edward, Canada): 07:00 - 18:00
• Charlottetown este capitala și cel mai mare oraș din cea mai mică provincie a Canadei, insula Prince Edward. Deoarece in 1864 aici s-a ținut conferința care a dus la crearea Dominionului Canadei, orașul este considerat locul de naștere al Confederației.
• Numeroasele case și edificii istorice, biserici și parcuri pot fi admirate făcând o plimbare pe jos sau cu trăsura.
• Tururile opționale vă oferă posibilitatea de a descoperi cele mai renumite obiective din oraș (Parcul Victoria, de unde puteți vedea Fortul Amherst, clădirea Guvernului etc.) sau priveliștile pitorești de pe insulă, aduse în atenția publicului larg de către scriitoarea Lucy Maud Montgomery, autoarea romanului "Anne of Green Gables", publicat în anul 1908.
Ziua 8 (sâmbătă, 21.10.2023) SYDNEY (Nova Scotia, Canada): 08:00 - 17:00
• Sydney reprezintă capitala istorică și cel mai mare oraș de pe Insula Cape Breton. Pe țărm veți întâlni statuia numită Spirit of the Fiddle - cea mai mare vioară din lume (17 m, 2005), căsuțe și biserici datând din sec.18 și 19, galerii de artă, restaurante cu fructe de mare.
• În această escală puteți alege fie unul dintre tururile de oraș, fie o excursie în interiorul Insulei Cape Breton: la Baddeck, unde a locuit inventatorul telefonului, Alexander Graham Bell, la Fortăreața Louisbourg sau în Parcul Național Cape Breton Highlands, pe traseul pitoresc cunoscut sub numele de Cabot Trail.
Ziua 9 (duminică, 22.10.2023) HALIFAX (Nova Scotia, Canada): 8:00 - 16:00
• Halifax, capitala provinciei canadiene Noua Scoție, vă așteaptă cu numeroase obiective de interes turistic: Citadel Hill (Dealul Cetății), Province House, cea mai veche clădire pentru legislativ din Canada, Primăria, Grădinile Publice, Catedrala St. Mary, promenada decorată cu statui, Muzeul Maritim al Atlanticului, care are și o secțiune dedicată Titanicului și naufragiului său, Arcul Memorial Last Steps (Ultimii Pași), ridicat în onoarea celor peste 300.000 de soldați Canadieni care au plecat să lupte peste ocean în timpul Primului Război Mondial.
• În afara tururilor în Halifax puteți alege o excursie la Lunenburg UNESCO, cea mai veche așezare fondată de coloniști germani sau la Peggy’s Cove, localitate renumită pentru țărmul cu stânci de granit bătute de valurile Atlanticului.
Ziua 10 (luni, 23.10.2023) SAINT JOHN (New Brunswick, Canada): 09:30 - 19:00
• În Saint John, cel de-al treilea oraș al Provinciei New Brunswick, pot fi văzute nu numai centrul istoric (strada Prince William, King’s Square, Teatrul Imperial, Piața orășenească, cea mai veche piață din Canada, deschisă în 1785, Biserica de Piatră, Casa Loialiștilor) și Fortul Howe, sit istoric național, dar și frumuseți ale naturii. Astfel, puteți fi martorii fenomenului Reversing Falls, determinat de impactul fluxului, cu înălțime de până la 9 m, asupra râului Saint John, ale cărui ape sunt împinse în amonte de două ori pe zi de apa din Golful Fundy.
• Excursiile opționale din această escală sunt foarte variate și interesante, urmând să o alegeți pe cea care vi se cea mai potrivită pentru dumneavoastră.
Ziua 11 (marți, 24.10.2023) Navigare
• Această ultimă zi petrecută pe vasul de croazieră ce se îndreaptă spre New York este ideală nu numai pentru a face ultimele cumpărături și a pregăti bagajele în vederea debarcării, dar și pentru a rememora experiențele trăite la bordul vasului și în escale și a vă lua rămas bun de la noii prieteni pe care vi i-ați făcut în timpul croazierei.
Ziua 12 (miercuri, 25.10.2023) NEW YORK, debarcare – PARIS
• După formalitățile de debarcare vom face un tur panoramic în New York. Dintre principalele puncte de interes, începând de la emblematicul Central Park, menționăm Fifth Avenue, artera magazinelor de lux, Catedrala St.Patrick, Centrul Rockefeller, Times Square, unde americanii și turiștii aflați la New York sărbătoresc Anul Nou, Broadway, artera teatrelor și cinematografelor, Empire State Building (381 m), cea mai înaltă clădire din lume între 1931 și 1970, cartierele Greenwich Village, SoHo (South of Houston Street), Tribeca (Triangle Below Canal Street), Primăria, cartierul financiar cu faimoasa Wall Street, Parcul Battery, de unde poate fi văzută Statuia Libertății, One World Trade Center (541 m), cea mai înaltă clădire din Statele Unite, inaugurată în anul 2014 în zona unde se înălțau Turnurile Gemene, distruse în atacul din 11 septembrie 2001.
• Transfer la aeroport pentru zborul spre Paris AF 015 (17:30 - 06:45).
Ziua 13 (joi, 26.10.2023) PARIS – BUCUREȘTI
• Escală la Paris și plecare spre București cu zborul AF 1888 (10:10 - 14:05).
PERIOADĂ PROGRAM
|
TARIF / persoană
|
14.10 - 26.10.2023
|
Cabină interioară Bella 2750 €
Cabină cu fereastră Fantastica 2860 €
Cabină cu balcon Bella 2950 €
Cabină cu balcon de lux 2990 €
|
|
TAXE de AEROPORT și PORT INCLUSE
|
Note: *Tariful este calculat pe persoană, loc în cameră dublă/ twin pentru un grup de minimum 20 de pers.
**Suplimentul de cameră single la New York este de 180 €/persoană. Pentru supliment cabina single, tariful se calculează la cerere.
*** Cabinele Bella sunt cabine garantate – nu se cunoaște poziția de pe vas până la emiterea documentelor de îmbarcare.
Transport transcontinental cu avionul București – Paris – New York și retur;
Taxele de aeroport;
1 noapte cazare la hotel de 4*, cu mic dejun;
10 nopți cu pensiune completă la bordul vasului MSC Meraviglia;
Transferuri conform programului;
Tur de oraș New York cu ghid local;
Autocar/microbuz adaptat numărului de participanți conform programului;
Însoțitor român vorbitor de limba engleză pe toată durata programului.
x Alte mese decât cele menționate în program;
x Băuturile alcoolice și nealcoolice;
x Cheltuieli de natură personală;
x Bacșișuri pentru ghizi local și șoferi (20 $/persoană, suma se va înmâna conducătorului de grup);
x Bacșișurile de la bordul vasului (14.5 $/persoană/zi, care se vor achita la bordul vasului);
x Taxă de procesare viză Statele Unite: 160 $/persoană (se achită la Banca Transilvania);
x Taxa ETA pentru intrarea în Canada: 10 €/persoană (se achită la înscriere);
x Asigurare medicală și storno (recomandat)
Conditii de inscriere, retragere, penalizari
CONDIȚII DE REZERVARE:
• Pentru rezervare fermă, se va plăti o primă tranșă de 40% din contravaloarea programului, iar diferența se va achita cu minimum 65 de zile înainte de data plecării.
• Pentru plecările în mai puțin de 65 de zile de la rezervare, se va achita integral.
ACTE NECESARE:
• Pentru călătorie aveți nevoie de pașaport valabil cel puțin 6 luni de la data întoarcerii în țară. Este necesară obținerea vizei de SUA și autorizație electronică de călătorie în Canada în prealabil.
OBSERVAȚII:
• Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.
• Tarifele sunt in euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minimum 20 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, prețul se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numarul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.
• În cazul în care turistul renunță la excursie, indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:
30 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;
75 % dacă retragerea se face între 59 - 31 de zile înaintea începerii excursiei;
100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.
• Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking etc).
• Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:
50 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;
80 % dacă retragerea se face între 59 - 31 de zile înaintea începerii excursiei;
100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.
• În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:
40 % dacă retragerea se face cu 65 zile înaintea începerii excursiei;
100 % dacă retragerea se face mai târziu de 64 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.
• Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.
• Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;
• Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;
• În situații de excepție ( evenimente, congrese, conferințe, târguri etc. ) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.
• Compania aeriană și orele de zbor menționate în program sunt cu titlu informativ și pot fi schimbate. Agenția nu este responsabilă în cazul în care programul turistic nu poate fi realizat, parțial sau total, din cauza modificării orarului de zbor, întârzierii sau anulării curselor aeriene. Siguranța bagajelor pe durata transportului aerian cade în sarcina companiei aeriene.
• Taxele de aeroport sunt valabile la data întocmirii programului și pot fi modificate până la emiterea biletelor de avion.
• Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând apărea întârzieri din cauza condițiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic. Agenția nu se face răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea programului turistic din cauza condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turiști (întârzieri, atitudini ofensatoare sau ostile față de ghizi, conducătorii auto etc.).
• Pentru programele care presupun obținerea vizei înainte de plecare, turiștii au obligația să trimită toate documentele solicitate agenției în termenul prevăzut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obține viza din cauza timpului scurt până la plecare. În cazul în care obținerea vizei este condiționată de prezența fizică a turiștilor pentru interviu, aceștia au obligația de a se prezenta la data și ora la care s-a făcut programarea. Refuzul autorităților consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agentiei, exonereaza agenția de la orice răspundere. Turiștilor cărora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna întreaga sumă achitată în avans, mai puțin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind în functie de data anulării serviciilor. Taxa de viză perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se ramburseaza. În cazul în care turistul își planifică mai multe vacanțe succesive și nu trimite documentele la timp / nu se prezintă personal pentru obținerea vizei, agenția nu poate fi trasă la raspundere iar turistul are obligația de a-și obține singur viza necesară călătoriei.
• Pe durata croazierelor toate plățile efectuate ( băuturi, cumpărături, masaj etc ) se înregistrează pe cardul personal pe care fiecare turist îl primește la îmbarcare. Micul și prânzul se servesc în regim bufet iar cina se servește ori în restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager având o anumită masă rezervată, de la începutul până la sfârșitul croazierei. Bagajele, atât la îmbarcare cât și la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabină primește un buletin informativ cu toate activitățile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole etc ). Cabinele pot să difere din punct de vedere al confortului unele față de altele, cu toate acestea diferența de preț este dată de poziționarea acestora pe vas, cele aflate pe punțile superioare fiind de regulă mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regulă cabine interioare / exterioare sau cu balcon, din categoria celor garantate (fără posibilitatea alegerii poziției pe o anumită punte) și se nominalizeaza cu cel mult o săptămână înainte de plecare. Agenția nu se face responsabilă în cazul în care apar nemulțumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croazieră poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioară la o categorie superioară) fără o informare în prealabil și în mod aleatoriu iar agenția nu poate fi trasă la răspundere. În porturile în care oprește vasul, turiștii au posibilitatea să cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau să își facă propriul program, însotitorul roman neavand obligativitatea de a-i însoți.
• Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
• Copiii minori pot călători doar: a) însoțiți de ambii părinți b) însoțiți de unul dintre părinți care să aibe acordul notarial al părintelui care nu călătorește ( sau încredințare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces ); c) însoțiți de un adult cu certificat de cazier judiciar în original și acordul notarial al ambilor părinți. Copiii care nu au carte de identitate, vor clălători obligatoriu cu pașaportul.
• Turistul are obligația să se asigure că documentele de călătorie precum cartea de identitate sau pașaportul, nu sunt deteriorate (în special elementele de siguranță și/sau poza). Atenție: Cărtile de identitate romanești emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru acele state pentru care cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza pașaportului valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau vă consultași în această privință cu agenția de turism. Atenție, persoanele recent căsătorite au obligația de a-și schimba Cartea de Identitate anulată de autorități (perforată/ tăiată).
• Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare sau informații suplimentare legate de călătoria cetățenilor români în străinătate, accesați site-ul Poliției de Frontieră www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions .
• Pentru a evita eventuale situații de confuzii sau neînțelegeri, turiștii au obligația ca la înscriere să citească Condițiile Generale de Participare;