PIATA DE CRACIUN VIENA AVION
Transport avion AUSTRIAN AIRLINES | 4 zile | de la 479 Euro
Castane coapte, turta dulce, vin fiert, cartofi copti, mere trase in ciocolata, figurine de martipan, nuci glazurate. Casute de lemn ornate cu ghirlande, coruri de copii care canta colinde, bradul urias, impodobit in mijlocul pietei. Acesta este farmecul Pietei de Craciun din Viena. Invaluit, desigur, in atmosfera medievala a batranului oras care gazduieste targul de Craciun in fiecare an, inca din secolul al XIV-lea.
Dornici sa-si faca ultimele cumparaturi de Craciun din acest loc magic, sa se intoarca acasa incarcati cu daruri pentru prieteni, milioane de turisti viziteaza Piata din Viena in fiecare an. Aici te farmeca muzicienii de strada care interpreteaza Haydn si Mozart, dar si traditionalul Cor de baieti din Viena; te indulcesti cu delicioase prajituri preparate in faimoasele cafenele vieneze, iar o plimbare cu o caleasca de epoca in care cutreieri strazile luminate feeric iti dezvaluie magia unei capitale imperiale.
Ziua 1 | Bucuresti – Viena
Prezentare la ora 11:00 in aeroportul international Henri Coanda (OTOPENI) pentru imbarcare pe zborul Austrian Airlines OS784 cu decolare la ora 13:20. Sosire la Viena la ora 14:00.
Sosire la Viena si dupa preluarea bagajelor intalnire cu ghidul local vorbitor de limba romana. Tur panoramic Viena, din autocar, de-a lungul celebrului Ring Vienez: Ministerul de razboi, MAK-muzeul de arta contemporana, Opera de Stat, Muzeul de Arte Frumoase, Muzeul National de Istorie, Palatul Imperial Hofburg - fosta resedinta de iarna a dinastiei Habsburgilor, Piata Maria Thereza, Parlamentul, Primaria, Burgtheater si Biserica Votiva. Tur pietonal in centrul istoric: Palatul Hofburg, Graben si Domul Sf.Stefan. Transfer la hotel si cazare hotel Austria Trend Ananas 4* sau similar Viena.
Ziua 2 | Viena – Piete de Craciun
Mic dejun. Timp liber pentru shopping sau vizite individuale la muzee. Va recomandam Muzeul de Istorie a Artei, o valoroasa pinacoteca unde veti descoperi si valoroasele tezaure de la Simleul Silvaniei si Sannicolaul Mare sau Apartamentele de iarna si colectia de portelan si argintarie de la Hofburg. Seara bucurati-va de atmosfera speciala a Pietelor de Craciun din Viena organizate la Palatul Belvedere, Karlsplatz, Stephanplatz, Am Hof, Freyung sau Maria – Theresien Platz. Cazare hotel Austria Trend Ananas 4* sau similar Viena.
Ziua 3 | Viena – Schonbrunn
Mic dejun. In prima parte a zilei va sugeram o vizita la Schonbrunn, principala atractie turistica a Vienei unde veti regasi gloria si eleganta imperiala a apartamentelor de stat ale monarhiei habsburgice. Tot aici este si cea mai veche gradina zoologica din Europa si o incantatoare Piata de Craciun organizata in curtea principala. Seara puteti revedea Piata de Craciun care v-a placut cel mai mult. Alte optiuni pot fi o cina intriun heuriger in Grinzing sau o cina intrunul din restaurantele rotitoare din Turnul Dunarii beneficiind de o imagine panoramica unica a capitalei austriece. Cazare hotel Austria Trend Ananas 4* sau similar Viena.
Ziua 4 | Viena – Bucuresti
Mic dejun. Timp liber la dispozitie in Viena. (Camerele se pot pastra pana la ora 12:00). Transfer cu autocarul la aeroport pentru imbarcare pe zborul OS787 Austrian Airlines cu decolare la ora 21:15. Aterizare in Bucuresti la ora 23:50. Sfarsitul pachetului de servicii.
Date de plecare: 28 Noiembrie (Vacanta de Sf. Andrei si 1 Decembrie), 04 Decembrie, 09 Decembrie
Tarife: calculat pentru minim 25 pax
*Pentru un numar mai mic de participanti tariful se recalculeaza
479 Euro adult loc in camera dubla
315 Euro copil 2-11.99 ani cu doi adulti in camera (fara pat suplimentar)
590 Euro adult in camera single
• Bilet de avion Bucuresti - Viena - Bucuresti, compania Austrian Airlines
• Taxele de aeroport si combustibil pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 7-9 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)
• 1 bagaj de mana (8 kg) si 1 bagaj de cala (23 kg)
• 3 nopti cazare cu mic dejun la hotel Austria Trend Ananas 4* sau similar Viena
• Tur de oras Viena cu ghid local de limba romana
• Transferuri aeroport - hotel – aeroport
• Asigurarea medicala, asigurarea storno cu protectie COVID (recomandata, se emite in aceeasi zi cu contractul),
• Intrarile la obiectivele turistice
Transferuri la aeroportul Otopeni/Piata Victoriei din urmatoarele orase:
• Constanta (50 Euro/pers.), Medgidia (45 Euro/pers.), Cernavoda (45 Euro/pers.), Fetesti (45 Euro/pers.), Slobozia (45 Euro/pers.)
• Brasov (36 Euro/pers.), Predeal (32 Euro/pers.), Sinaia (30 Euro/pers.), Campina (25 Euro/pers.), Ploiesti (20 Euro/pers.)
• Pitesti (28 Euro/pers.)
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL DIN PROVINCIE
Transferul se rezerva odata cu pachetul turistic DOAR la cererea expresa a turistului! Ulterior acesta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.
Tarifele mentionate mai dus sunt pe persoana, valabile pentru ambele sensuri (dus-intors).
• TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imbarcare sau la aeroport cu ajutorul partenerilor sau cu masini proprii. Daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar la cerere si doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
• Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.
• Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau Tour Operator-ului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Tour Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor, care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.
• Transferurile sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri SAU cu mijloace auto din flota proprie (autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri). Pasagerii vor fi anuntati cu 2-3 zile inainte de plecare care sunt detaliile finale legate de transfer (loc de preluare, ora, mijloc de transport).
• La returul din excursie turistii care beneficiaza de transfer vor primi cu 1-2 zile inainte de retur, pe numarul de telefon transmis la rezervare, voucher-ul de transfer (in cazul in care acesta se realizeaza cu ajutorul companiilor de transport partenere; in caz contrar, pasagerii vor fi asteptati la aeroport de catre soferii nostri, cu placuta cu Interra).
• Daca Tour Operatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.
• Tour Operatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
• Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.
• Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.
Conditii de inscriere, retragere, penalizari
DOCUMENTE DE CALATORIE
• Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, CARTEA DE IDENTITATE SAU PASAPORTUL, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
• Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
• Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia)
• Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
• Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
• In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
• Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
• Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.
FOARTE IMPORTANT !!!! DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces.
Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.
• Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.
ATENTIE!
Daca nu va incadrati in niciuna dintre prevederile de mai sus, va rugam sa consultati site-ul politiei de frontiera: www.politiadefrontiera.ro si sa va asigurati ca intruniti conditiile prevazute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificarile ulterioare, apeland politia de frontiera la nr. de telefon 021.9590.
CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI
• Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
• Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
• Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.
• Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AUTOCARUL
• Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher.
• Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:
• Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
• Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
• Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
• Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
• Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.